האוטומציה שתוזיל את מחירי המזון

חברה אמריקאית חדשה מחוללת מהפכה רובוטית בתחום הפצת המזון, במטרה להוזיל את מחירי המוצרים ב-30%

פורסם בתאריך: 25/07/2017, גיליון 1881

חברת Shotput, שהחלה את דרכה כספקית של מצרכי מכולת ללקוחות קצה במחירים זולים, מתעתדת להשיק בקרוב רשת חנויות המבוססת על רובוטים.

Shotput. טכנולוגיה מורידת מחירים
Shotput. טכנולוגיה מורידת מחירים
בשלב הנוכחי החברה, אשר רושמת גידול של 30% מדי שבוע, פועלת באמצעות אפליקציה ומאפשרת לאסוף את הרכישות בנקודות איסוף הסמוכות לבתי הצרכנים. בחברה מתכוונים להשיק נקודות איסוף נוספות גם באזורי משרדים.
לקראת סוף השנה תשיק Shotput את רשת החנויות הרובוטיות שלה בתחנות רכבת ואזורים ציבוריים נוספים בארצות הברית. המטרה היא לאפשר לצרכנים לרכוש מוצרים במחיר זול ב-30% ממחירי רשתות מכולת אחרות, כאשר ההוזלה במחיר מתאפשרת באמצעות ניהול אוטומטי וחכם של מערכת ההפצה. 
מספר קמעונאים אחרים בארצות הברית כבר החלו להשתמש לאחרונה במרכזי חלוקה מרכזיים במטרה להוזיל משמעותית את עלויות ההפצה הגבוהות שפוגעות ברווחי חנויות המכולת המקוונות. וולמארט השיקה לאחרונה תוכנית במסגרתה מקבלים הקונים הנחה משמעותית על קניות שביצעו ברשת, אותן ניתן לאסוף מהסניפים.

כתבות נוספות