השקית החד פעמית ש"הטריפה" את רשת המזון

מהדורה מוגבלת של שקית רב-פעמית הנושאת את תמונתה של הזמרת סלנה הביא כמות עצומה של צרכנים לחנויות ונמכרה תוך מספר שעות

פורסם בתאריך: 13/03/2018, גיליון 1913

חוק שקיות הפלסטיק שנכנס לתוקף בישראל בשנת 2017 רושם ככל הנראה תוצאות יפות, כשהצרכנים הישראלים משתמשים בפחות ופחות שקיות לצורך ביצוע הקניות ברשתות המזון. עכשיו, רשת מרכולים מטקסס ארצות הברית מראה, כי העתיד טמון אולי בשקיות המתכלות.

 

רשת המזון H-E-B, המפעילה 350 סניפים במדינת טקסס ובמקסיקו, השיקה בתחילת החודש מהדורה מוגבלת של שקית מתכלה עליה התנוססה תמונתה של הזמרת המצליחה סלנה, שנרצחה בשנת 1995. השקית המתכלה, שנמכרה במחיר של שני דולר, הביאה להסתערות אדירה של הצרכנים על החנויות והפכה למהלך קד"מ מבריק שהביא עשרות אלפי צרכנים לסניפי הרשת בפרק זמן של כמה שעות.


השקית המתכלה. כי טאלנטים מביאים צרכנים לחנויות
השקית המתכלה. כי טאלנטים מביאים צרכנים לחנויות

המידע על המהדורה המוגבלת של השקיות המתכלות פורסם לראשונה בדף הפייסבוק של הרשת, וגרם לשיח צרכנים ער במיוחד. מייד עם השקתה של השקית בשעות הבוקר המוקדמות, נרשמו תורים ענקיים מול חלק גדול של החנויות. הצילומים של התורים עשו את דרכם לרשתות החברתיות, מה שגרם להגעתם של עוד ועוד צרכנים לסניפים.

 

בחלק גדול של החנויות אזלה המהדורה המוגבלת תוך פחות מ-15 דקות, ואתר האינטרנט של החברה קרס. במקביל, החלה מכירה מחדש של השקיות באתרי מסחר כגון eBay, בהם נמכרו השקיות במחיר של עד 75 דולר. חלק מהרווחים שנאספו באמצעות מכירת השקיות הופנו לצדקה, והרשת מתכננת לעשות מהלכי קד"מ דומים כבר בתקופה הקרובה.

כתבות נוספות