הצרכנים טוענים: זו נקודת התורפה של הקניות במובייל

דוח חדש מגלה כי הצרכנים אינם מצליחים למצוא בצורה אפקטיבית מוצרים חדשים בקניות במובייל, והם היו רוצים לראות שיפור משמעותי בחוויית הקנייה

פורסם בתאריך: 08/05/2018, גיליון 1920

מציאת מוצרים חדשים היא נקודת הכאב המרכזית בקניות במובייל, והיא חמורה יותר אפילו מהסיבוך של התשלום באמצעות המובייל. כך עולה מדוח חדש שנסמך על מחקר של 4,000 צרכנים בבריטניה ובארצות הברית. מהדוח, שנערך עבור חברת Qubit, המספקת פתרונות לגילוי מוצרים חדשים במהלך הקניות במובייל, עולה כי 48% מהצרכנים אמרו כי חיפוש וקניית מוצרים באתרים של המותגים יכולות להיות חוויה מתסכלת לחלוטין.

 

כאשר הם נשאלו מה יוכל לשפר עבורם את חוויית הקניות במובייל, מרבית הנשאלים (47%) אמרו כי חוויית חיפוש טובה יותר עשויה לעשות את העבודה. 44% אמרו כי מציאת המוצר בו הם חושקים במהירות היא בעלת חשיבות גדולה לסיכוי שהם ישלימו את הרכישה שלהם במובייל. זאת, לעומת רק 35% שאמרו כי חוויית תשלום נוחה יותר תשפיע על הסיכוי שהם ישלימו את הרכישה באמצעות המובייל.

 

Qubit. גם במובייל הצרכנים דורשים שינוי בחוויית הקנייה
Qubit. גם במובייל הצרכנים דורשים שינוי בחוויית הקנייה

מניתוח של 1.2 מיליארד מסעות לקוח שנעשו באמצעות הפלטפורמה של Qubit עולה, כי מרבית הצרכנים כיום מעורבים יותר בחיפוש מוצרים חדשים באמצעות המובייל מאשר באמצעות המחשב. אבל, החלק הארי של הרכישות מושלם עדיין באמצעות המחשב.

 

לסיכום, כותבים מחברי הדוח, כי שילוב של אינטליגנציה מלאכותית ולמידת מכונה יוכלו להשפיע באופן משמעותי על הדרך בה הצרכנים מגלים מוצרים חדשים במובייל, ובכך לשפר עבורם את חוויית הקנייה.


כתבות נוספות