"אמא של" מפרגן למנהלות השיווק החדשניות ביותר בישראל

בין המנהלות שמוצריהן הוכתרו כמוצר השנה ושרואיינו לאתר "אמא של": שרונה טלקר מניוואה, גלית בר מנסטלה, לירן דישל מד"ר פישר ועוד

גיליון דצמבר 2017

במסגרת שיתוף פעולה מערכתי בין מוצר השנה לאתר התוכן "אמא של", הזוכה למעל 850,000 כניסות של גולשות ייחודיות מדי חודש, התפרסמו בחודשים האחרונים ראיונות אישיים עם מנהלות השיווק ומנהלות המותג של זוכי מוצר השנה 2017. 

בראיונות הציגו המנהלות את תפיסת עולמן לגבי שילוב בין חיי המשפחה והעבודה, האתגרים עימם הן מתמודדות ביום יום, מהלכי שיווק שנטלו בהם חלק, והחלומות האישיים שלהן.

שרונה טלקר, מנהלת השיווק של ניוואה - זוכת מוצר השנה עם IN SHOWER
"יש ימים בשבוע שאני יותר משקיעה מבחינת שעות עבודה ישיבות עד מאוחר וכו' ויש ימים שאני יוצאת מוקדם כדי לקחת את הילדים מהגן/בי"ס, ומבלה איתם בלי טלפונים ומיילים. תמיד יש את השעות המאוחרות של היום אחרי שהילדים נרדמו, במידה ואני צריכה לפתוח את המחשב ולעבוד. והכי חשוב תמיד מזכירה לעצמי: אמא מאושרת = ילדים מאושרים"

שרונה טלקר, מנהלת השיווק של ניוואה
שרונה טלקר, מנהלת השיווק של ניוואה

גלית בר, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה - זוכת מוצר השנה עם שלגוני La Frutta
"בחוויה שלי מנהלים שיש איזון טוב יותר בחייהם בין עבודה לחייהם האישיים, מצליחים יותרהטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת הוא פשוט להיות גם בעבודה וגם בחיים אישיים באופן מלא וטוטאלי בכל רגע ורגע וכך למקסם את ההנאה. כלומר, פחות חשוב כמה זמן נבלה עם הילדים אלא איכות הזמן איתם, הנוכחות המלאה ברגע וההנאה ממנו".

גלית בר, סמנכ``לית השיווק של גלידות נסטלה
גלית בר, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה
לראיון האישי של גלית בר, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה

עינת ליפשיץ, מנהלת השיווק של סטארקיסט - זוכת מוצר השנה עם סדרת "לה סלט" 
"הטיפ שלי לנשים בשיווק: לא לפחד להעז ולומר את דעתכן. כך אנשים יקשיבו לכן ויעריכו הרבה יותר. טיפ נוסף: תמיד לשמור על מערכת יחסים נאותה ומקצועית עם הקולגות והמנהלים כי עולם השיווק הוא עולם קטן מאוד".

עינת ליפשיץ, מנהלת השיווק של סטארקיסט
עינת ליפשיץ, מנהלת השיווק של סטארקיסט
לראיון האישי של עינת ליפשיץ, מנהלת השיווק של סטארקיסט

שירן בודניוק דוד, מנהלת מותג האגיס - זוכה מוצר השנה עם חיתולי האגיס Little Babies
"אל תפחדו לשאוף, תירו הכי גבוה שאפשר. הרים של מוטיבציה ברוב הפעמים קוסמים רבות למעסיק ואף יותר מעוד או פחות שנה של ניסיון. וטיפ אחרון ולא פחות חשוב – ידע זה הנשק הכי טוב שיש! הפכו את כל החולשות לחוזקות".

שירן בודניוק דוד, מנהלת מותג האגיס
שירן בודניוק דוד, מנהלת מותג האגיס
לראיון האישי של שירן בודניוק דוד, מנהלת מותג האגיס

לירון דישל, מנהלת תחום הקוסמטיקה בד"ר פישר - זוכת מוצר השנה עם Genesis Age Control
"תחום השיווק הוא תחום תובעני אך מרתק, עם מקום לביטוי עצמי מטורף, יצירתיות והגשמת חלומות, תהנו ותאהבו את מה שאתן עושות, זה כבר יעשה את העבודה".

לירון דישל, מנהלת תחום הקוסמטיקה בד``ר פישר
לירון דישל, מנהלת תחום הקוסמטיקה בד"ר פישר
לראיון האישי של לירון דישל, מנהלת תחום הקוסמטיקה בד"ר פישר

נטע מיכובסקי, מנהלת מותג קולון ברקיט בנקיזר - זוכה מוצר השנה עם קולון סטריפים לכביסה
"אל תתפשרו על מקום העבודה ועל האנשים שינהלו אתכן. הדרך לא תמיד פשוטה לשם ובטח לא קלה אבל בסוף אם את לא מגיעה למשרד שלך עם חיוך אז כלום לא שווה את זהחשוב להיכנס לארגון שמאפשר לך להתפתח, ללמוד ולהתנסות ברבדים שונים של העשייה השיווקית".

נטע מיכובסקי, מנהלת מותג קולון ברקיט בנקיזר
נטע מיכובסקי, מנהלת מותג קולון ברקיט בנקיזר
כתבות נוספות