בני דור המילניום מוציאים סכומי עתק על "תינוקות הפרווה"

ההוצאות של בני דור ה-Y על חיות מחמד מרקיעות שחקים ועברו את ההוצאות שלהם על תחומים כמו בריאות

פורסם בתאריך: 05/06/2018, גיליון 1924

מכירות המוצרים לחיות מחמד בארצות הברית נמצאות במגמת עלייה תלולה, ומי שאחראים לכך הם המילניאלס (בני דור המילניום). למעשה בני הדור הזה אחראים ליותר משליש מהמכירות בקטגוריית המוצרים לחיות מחמד בארצות הברית. יותר מ-72% מבני דור ה-Y מחזיקים בחיית מחמד ו-67% מכנים את חיית המחמד שלהם "תינוק פרווה" ומתייחסים אליהם כמו לילדים.

 

לטרנד הזה יש השפעה כלכלית גדולה על המשווקים. מנתונים של חברת TD Ameritrade עולה כי המילניאלס משקיעים סכומי עתק ב"תינוקות הפרווה" שלהם. בעלים של כלב מוציא בממוצע 1,285 דולר בשנה ובעלים של חתול מוציא בממוצע 915 דולר בשנה.

 

Petsmart. התינוקות של המילניאלס
Petsmart. התינוקות של המילניאלס

ממחקר שערך אתר המסחר Zulily עלה, כי בני דור המילניום מתייחסים לחיות המחמד שלהם כ"תינוקות" יותר מאשר בני הדורות הקודמים, וכ-92% מהם קונים לחיות המחמד מתנות כמו צעצועים, בגדים ופינוקים מסוגים שונים. יותר מ-55% מהגברים בעלי חיות המחמד קונים מתנה לחיית המחמד שלהם פעם בחודש, לעומת 47% בקרב הנשים. בעלי חיות המחמד שקונים מתנות לחיות המחמד שלהם עושים זאת ארבע פעמים בחודש בממוצע.

 

כתוצאה מהמגמה הזו, חנויות בוטיק לחיות מחמד צצות בכל פינה בארצות הברית ומספר התחפושות שניקנו לחיות מחמד בליל כל הקדושים האחרון שבר את כל השיאים הקודמים. 16% מכלל האוכלוסייה בארצות הברית קנתה בשנה שעברה תחפושות לחיות המחמד. מדוח שפורסם בעיתון USA Today עלה, כי בני דור המילניום יוציאו על חיות המחמד שלהם יותר כסף מאשר יוציאו על בריאותם האישית.

כתבות נוספות