האם האיסוף החינמי בסניפי קרוגר יחזיר את הלקוחות?

רשת המזון השיקה פיילוט במסגרתו יכולים הצרכנים לבצע איסוף עצמי של הזמנות האינטרנט שלהם בחינם


פורסם בתאריך: 31/12/2019, גיליון 1997

רשת חנויות המזון קרוגר השיקה לאחרונה פיילוט, במסגרתו היא הציעה לצרכנים להזמין מוצרים ברשת ולאסוף אותם מהחנות, ללא תשלום נוסף. הפיילוט זכה להצלחה מיידית. כעת, בודקת הרשת האם הפעילות הזאת, למרות ההצלחה השיווקית שלה, אכן כדאית.

 

מהפיילוט עלה, כי לקוחות שלא השתמשו בשירות לפני הפיכתו לחינמי החלו להשתמש בו, בעוד שאלו שכן השתמשו בו הגדילו את השימוש. "אנו עוד בשלב המוקדם של ניתוח הנתונים," אמר רודני מק'מולן, יו"ר ומנכ"ל הרשת בשיחה עם משקיעים. לדבריו, הפיילוט הצליח מעבר לתחזיות, אבל החברה צריכה להחליט האם היא ממשיכה עם המהלך לטווח הארוך.

 

קרוגר. איסוף ללא תוספת עלות
קרוגר. איסוף ללא תוספת עלות

במסגרת התוכנית, שהחלה בחודש נובמבר ותסתיים בסוף השנה, קיבלו הלקוחות את שירות האיסוף בסניפים בחינם, כאשר מחירו הרגיל עומד על 4.95 דולר להזמנה רגילה ו-7.95 להזמנה מהירה. גארי מילרצ'יפ, סמנכ"ל הכספים של הרשת, אמר כי קרוגר לא תסתכל על המהלך ברמת העסקאות הבודדות, אלא תבדוק את ההשפעה שלו על רמת המעורבות והנאמנות של הצרכנים.

 

לדברי מילרצ'יפ , נדרש זמן נוסף על מנת שהחברה תוכל לנתח את הנתונים בצורה נכונה. במהלך הרבעון האחרון הרחיבה קרוגר את שירות האיסוף העצמי ל -1,915 מיקומים.

 

חלק מהרשתות האחרות מציעות שירות הזמנה באינטרנט ואיסוף עצמי בחינם, אך אצל מרביתן נדרשת הוצאה גדולה יחסית על הקנייה, במטרה לקבל את השירות ללא עלות.


כתבות נוספות