תוכן במקום פרסומת: המיתוג החדש של רשת הציוד המשרדי

במטרה לתמוך במיצוב מחדש שלה כרשת לשיפור סביבת העבודה, משיקה Staples מגוון של מיזמי תוכן מושקעים

פורסם בתאריך: 06/08/2019, גיליון 1980

בסוף החודש שעבר השיקה רשת הציוד המשרדי Staples את Worklife, מגזין רבעוני המיועד לאנשי מקצוע שעבורם מקום העבודה הוא יותר מרק עבודה. בקרוב יתווספו למגזין גם פודקאסט, קהילה דיגיטלית ואירועים קהילתיים.

 

הצעת התוכן החדשה של הקמעונאית היא ההמשך הטבעי למיתוג החדש שלה שהושק בחודש אפריל תחת הקונספט - "החברה לשיפור חיי העבודה". המטרה מאחורי המיצוב החדש היא למתג את הקמעונאית כספקית שירותים ופתרונות, במקום ככזו שרק מוכרת מוצרים לסביבת המשרד.

 

"הלקוחות שלנו מחפשים אחר דרכים לשיפור סביבת העבודה והם אמרו לנו שהם רוצים לקבל פתרונות פרודוקטיביים", אמר מרשל ורקנטין, סמנכ"ל השיווק בחברה בהודעה לעיתונות. המגזין החדש יופץ ב-250 אלף עותקים והוא מיועד ללקוחות העסקיים של הרשת.

 

Staples. חוויות במקום מוצרים
Staples. חוויות במקום מוצרים

הגיליון הראשון כולל ראיון מיוחד עם הסופר המצליח דניאל פינק, שמשתף את הקוראים בטיפים לגבי מוטיבציה. כתבה אחרת עוסקת בבניית תרבות ארגונית בריאה.

 

ההשקעה של הקמעונאית בתוכן איכותי מצטרפת למגמה רחבה יותר בקרב הקמעונאים בארצות הברית המשיקים מגזינים כחלק מהמעבר שלהם מספקי מוצרים לספקי חוויות ואורח חיים. כך למשל, בחודש מאי השנה הודיעה קמעונאית ציוד הקמפינג REI כי היא תפסיק להפיק את הקטלוג שלה, ובמקומו היא תשיק מגזין חווייתי הכולל סיפורים על החיים בטבע ועל תרבות הטיולים.


כתבות נוספות