ראלף לורן משיק אפליקציה לזיהוי עצמי של זיופים

באמצעות סריקת התווית, יכולים הלקוחות לבדוק את האותנטיות של פריט האופנה ולקבל פרטים נוספים באמצעות אפליקציה


פורסם בתאריך: 19/11/2019, גיליון 1992

בשבוע שעבר השיק מותג האופנה ראלף לורן אפליקציה חדשה שנועדה לאפשר לצרכנים לזהות זיופים של המותג. על ידי סריקת הקוד הדיגיטלי שמופיע על גבי התווית, יכולים הלקוחות לבדוק את האותנטיות של הפריט ולקבל באמצעות המובייל פרטים נוספים עליו. עבור החברה, המספור הדיגיטלי מאפשר מעקב טוב יותר אחר הפריטים, מהמפעל ועד לנקודת המכירה, מה שמאפשר ניהול אפקטיבי יותר של המלאי. הטכנולוגיה שעומדת מאחורי היוזמה החדשה פותחה בשיתוף חברת EVRYTHNG, המתמחה באינטרנט של הדברים (IoT).

 

"המשמעות של המהלך היא שכל מוצר שאנחנו מייצרים מקבל ישר זהות דיגיטלית, מה שמצביע על התקדמות משמעותית בתחום", אמר דיויד לורן, מנהל החדשנות הראשי בחברת האופנה. השקת הכלי החדש מגיעה במקביל לכך שרשת CNBC דיווחה בשבוע שעבר כי אתרים שונים הפועלים תחת השם ראלף לורן מציעים מוצרים מזויפים של המותג.

 

ראלף לורן. נלחמים בזיופים
ראלף לורן. נלחמים בזיופים

בשנים האחרונות, מספר חברות מנסות לתת מענה טכנולוגי לזיופים, באמצעות טכנולוגיות כמו בלוקצ'יין ואחרות. כך למשל, חברת Entrupy מניו יורק מציעה פתרון טכנולוגי לנושא הזיופים, עם התמקדות בתיקי יוקרה. החברה מצהירה כי הטכנולוגיה מבוססת הבינה המלאכותית שלה מגיע כבר כיום לדיוק של 91.1% בזיהוי חקיינים.

 

חברות כמו TruTag ו-Emeryville מציעות גם הן טכנולוגיות של אותנטיקציה של מוצרים, החל מתחום מוצרי היוקרה ועד לתרופות מרשם.

כתבות נוספות