קלוג: כדאי לכם לייצר הזמנות באינטרנט הכוללות איסוף בסניפים

מנהל התובנות של יצרנית דגני הבוקר אומר כי הזמנות מקוונות ואיסוף בחנות הן ערוץ משמעותי ביותר עבור הקמעונאים והמשווקים

פורסם בתאריך: 31/07/2018, גיליון 1932

"אנחנו עדיין נמצאים בעולם של חנויות פיזיות", כך לדברי קריג גיגר, מנהל תובנות בכיר בחברת דגני הבוקר קלוג, בכנס בנושא תובנות צרכנים שנערך בשיקגו. במצגת שלו הראה גיגר לקמעונאים שהם צריכים להשקיע את מאמציהם בהזמנות שנעשות באופן מקוון או בטלפון ולאחר מכן נאספות בחנויות.

 

מהמצגת עלה, כי עד לפני מספר שנים, 83% מהקניות של מוצרי המכולת נעשו בחנויות הפיזיות. כיום, אחד מכל ארבעה בתים בארצות הברית מבצע לפחות חלק מקניות המזון שלו באינטרנט. לדברי גיגר, מרבית הצרכנים משתמשים בהזמנות באינטרנט כדי לחדש מלאים חסרים. ולכן, כשהם מגיעים לאסוף את ההזמנה שלהם, אפשר למכור להם מוצרים נוספים.

 

קלוג. לנצל את איסוף המוצרים
קלוג. לנצל את איסוף המוצרים

לדברי גיגר, הלקוחות שמשתייכים לקבוצה שרוכשת באינטרנט מוצאים את הרכישה אונליין אטרקטיבית יותר בגלל הזמינות למידע על המוצרים ובגלל שהיא נוחה יותר מאשר הגעה לחנות הפיזית. אבל, לטענתו, הקמעונאים המקוונים צרכים לשנות את הגישה שלהם לעניין במספר תחומים: יצירת חווית קנייה משופרת באמצעות תמונות; שילוב קריאטיב טוב יותר לצד המידע היבש על המוצרים; שילוב של מתכונים ורעיונות לחסכון בכסף.

 

לדבריו, הרכישה באינטרנט מאפשרת לקמעונאים לספק לצרכנים מידע מדויק יותר, כמו למשל כמה בדיוק שוקל המוצר או כמה מקום הוא יתפוס במקרר. גיגר גם המליץ למשווקים להזמין בעצמם את המוצרים שלהם מהקמעונאים באמצעות האינטרנט, על מנת לראות איך הם מגיעים ומהי החוויה שנוצרת אצל הצרכנים.


כתבות נוספות