גוצ'י מתחיל להשתמש באינטליגנציה מלאכותית להגדלת הצמיחה

מותג היוקרה משתמש בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לנהל טוב יותר את המלאי בהתאם לביקוש ולהיצע

פורסם בתאריך: 02/07/2019, גיליון 1975

משווקת מוצרי הצריכה הצרפתית, קבוצת Kering, החלה לאחרונה לעשות שימוש בטכנולוגיה של בינה מלאכותית על מנת לחזק את המכירות של המותג גוצ'י. השימוש בכלי החדש, בו יעשה בקרוב שימוש באירופה, נועד לנתב את הסחורה לחנויות בצורה מושכלת ומבוססת נתונים.

 

המותג גוצ'י רושם השנה צמיחה גבוהה בהרבה מזו הנרשמת בקטגוריית מוצרי היוקרה. יותר מ-10% מההזמנות של מוצרי המותג כבר מתבצעות דרך האינטרנט.


גוצ'י. צמיחה מבוססת נתונים
גוצ'י. צמיחה מבוססת נתונים

מנהל הפעילות הדיגיטלית של הקבוצה אמר, כי גוצ'י הוא המותג הראשון בחברה שעושה שימוש בטכנולוגיה מסוג זה, במטרה לקדם את עסקי מכירת תיקי היוקרה של המותג. בחברה מעריכים כי הכלי החדש יוכל לשפר את תחזיות המכירה ביותר מ-20%.

 

אפליקציית המובייל של המותג מאפשרת למוכרנים בחנויות להגדיל מכירות בצורה משמעותית. הנתונים של החברה מראים, כי שימוש באפליקציה בעת מכירה ללקוח יכול להגדיל את סך המכירה ב-15%-20%. האפליקציה מאפשרת למוכרן לקבל נתונים כמו היסטוריית הרכישות של הלקוח ומידע על מוצרים הנמצאים במלאי בכל זמן נתון.

 

המכירות של Kering גדלו בממוצע של 41% בשנה מאז 2013. מותג הדגל של החברה, גוצ'י, רווחי יותר באינטרנט מאשר בחנויות הפיזיות.

כתבות נוספות