הרחפן שמביא את החבילות ישירות לידי הצרכנים

פיתוח חדש מאפשר לצרכנים לרכוש בחנויות מקוונות ולקבל את החבילה ישירות למיקום הפיזי בו הם נמצאים

פורסם בתאריך: 07/11/2017, גיליון 1895

בשנים האחרונות משקיעים הקמעונאים ואנשי הטכנולוגיה מאמצים ומשאבים רבים בפיתוח של רחפנים שיעברו חבילות לבתי הצרכנים, במטרה לפתור את הבעיה המרכזית בעולם המסחר האלקטרוני שנקראת "המייל האחרון". עכשיו, חברת הזנק חדשה עובדת על רחפן שיביא את החבילות ישירות לידי הצרכנים.

 

אפליקציית DelivAir של חברת Cambridge Consultants אמורה לאפשר לצרכנים עצמם להזמין מוצרים באמצעות הסמארטפון ולהביא אותם עד למיקום הפיזי בו הם נמצאים. באמצעות שימוש בטכנולוגית ה-GPS, האפליקציה מאפשרת לרחפן לזהות את המיקום של הצרכן ולהגיע ישירות אליו, תוך שהוא שולח עדכונים על מיקומו בזמן אמת. כאשר הצרכן רואה את הרחפן הוא מכוון אליו את הסמארטפון על מנת שזה יזהה שאכן מדובר בצרכן הנכון.

 

DelivAir. פתרון לצרכנים ממש עסוקים
DelivAir. פתרון לצרכנים ממש עסוקים


האפשרות להביא את המוצר לידי הצרכן ללא קשר לכתובת הפיזית שלו, מכילה בתוכה הזדמנויות רבות משמעות עבור הקמעונאים, שיכולים להבטיח אספקה מיידית לצרכנים עסוקים.

 

מי שמובילה את תחום פיתוח הרחפנים היא ענקית המסחר המקוון אמזון, שנראה כי אינה מפסיקה לרשום פטנטים בתחום. הפטנט האחרון של החברה הוא רחפן שיספק בטריות לצרכנים בעלי מכוניות חשמליות שנתקעו ללא סוללה בדרכים. גם חברות השילוח השונות משקיעות מאמצים רבים בפיתוח רחפנים.


כתבות נוספות