קרוגר רוצה לכבוש את השוק הסיני עם מזון אורגני

רשת המזון מאמריקה משתפת פעולה עם עליבאבא, במטרה להביא לצרכנים הסינים את המותג האורגני שלה

פורסם בתאריך: 21/08/2018, גיליון 1935

רשת המזון הגדולה, קרוגר, הודיעה בשבוע שעבר כי היא מתכננת להקים פלטפורמה למכירת מוצרים מקוונים של המותג הפרטי שלה ללקוחות הסינים של פורטל הקניות Tmall.


במסגרת הפיילוט של התוכנית החדשה, תמכור הרשת את מותג המזון האורגני הפרטי שלה, Simple Truth. בשנה שעברה עברו מכירות המותג את רף שני מיליארד הדולר, והוא מותג המזון האורגני הגדול בארצות הברית.

 

"ערוצי המכירות המקוונים מאפשרים לנו להתרחב במהירות לקהלים חדשים אליהם אנחנו לא מגיעים באמצות החנויות הפיזיות", אמרה יעל קוסט, מנהלת הדיגיטל הראשית של רשת המזון. "אנחנו מאמינים כי הצרכנים הסינים יאהבו את קו המוצרים האורגניים שלנו, בדיוק כמו הלקוחות שלנו בארצות הברית", הוסיפה.

 

Simple Truth. למכור מזון לסינים
Simple Truth. למכור מזון לסינים

קרוגר משקיעה בשנים האחרונות משאבים עצומים על מנת להגדיל את נתח הרכישות של הלקוחות שלה באינטרנט. נכון להיום, מספקת הרשת איסוף להזמנות מקוונות ב-1,200 סניפים ומשלוחים הביתה מ-1,250 סניפים. מוקדם יותר השנה השיקה הרשת את שירות Kroger Ship, המאפשר משלוחים ביום בו נעשתה הזמנת המצרכים באינטרנט.


חברת עליבאבא, החברה-האם של קניון טימול, מחפשת כל העת אחר חברות אמריקניות שיעלו חנויות בקניון המקוון שלה. בנוסף לקרוגר, גם מייסיס, גאפ ואחרות כבר פתחו חנות מקוונת בפורטל.


כתבות נוספות