גדולים באמריקה: עשרת מוצרי השנה שבלטו ב-2018 בארצות הברית

ערכה להכנת עוגה אישית, ארגז בירות שאפשר לקרר, סבון מחלב עזים ושפתון להסרת שיער מיותר מהפנים הם רק חלק מהמוצרים החדשניים שהוכתרו כמוצרי השנה בארצות הברית

גיליון דצמבר 2018

במהלך 30 השנים האחרונות מוענקים פרסי החדשנות הבינלאומיים של Product of the Year ("מוצר השנה – בחירת הצרכנים") למוצרים החדשים והאיכותיים ביותר ברחבי העולם. מתוך המוצרים שזכו בשנה החולפת בארצות הברית, בחרנו את אלו שחשבנו שהם החדשניים והמעניינים ביותר, שקצת חבל שהם ודומיהם עדיין לא הגיעו לישראל.

 

עוגה להכנה בדקה

Duncan Hines היא סדרה של 27 תערובות עוגה מוכנות, שאפשר להכין גם בכלי הגשה אישי בתוך דקה. פותחים את ה-Sachet, מרוקנים לקערה אישית או לכוס, מוסיפים מים, מערבבים, מכניסים למיקרו לדקה ויש לכם "עוגה אישית בכוס", ללא תוספת חומרים משמרים, בלי צבעי מאכל וגם בלי צורך לנקות תבניות של עוגות. אריזה המכילה 4 ערכות להכנת עוגות אישיות עולה 3 דולרים.

 


בירה לקירור מהיר

Heineken COOLERPACK היא אריזה של 18 בקבוקי הייניקן שקל מאד לקרר אותם. כיצד? פשוט מסירים את מכסה הקרטון של הארגז, שופכים פנימה קוביות קרח, ממתינים שהבקבוקים יתקררו (הארגז עצמו אינו סופח מים אז כלום לא מטפטף) ו...זהו. פתרון נוח ויעיל לאירועים מחוץ לבית, למסיבות ובכל מקום שאין בו מקרר. אריזת COOLERPACK המכילה 18 בקבוקי הייניקן עולה 19 דולר.

 


כריכי פיתה ממולאים

את זה רק האמריקאים מסוגלים להמציא: כריכי פיתה לארוחת בוקר, באריזה אישית הנמכרת מן המקרר, והמכילים מילויים שונים כמו גבינה צהובה וביצה, נקניקיה עם גבינה או חביתת חלבונים עם פסטרמה. מחממים דקה במיקרו ויש לכם ארוחת בוקר של אלופים ב-150 קלוריות בלבד. כריך ארוחת בוקר של ה-Sandwich Bros. נמכר תמורת 4 דולר.

 


המחבת המרובעת שחוסכת מקום במטבח

המחבת המרובעת של Copper Chef אמורה להחליף במטבח מספר רב של כלי בישול וטיגון כדוגמת מחבת, סיר אורז, סיר אידוי, ווק ומחבת צלייה. היצרנית, חברת TRISTAR, טוענת כי צורת המחבת הרבועה מאפשרת 25% יותר שטח בישול בהשוואה למחבת עגולה. הציפוי הקרמי גורם למזון לא להידבק, גם כשמשתמשים במעט מאד שמן. מתאים לכיריים גז או אינדוקציה. מחיר המחבת המרובעת: 40 דולר.

 


פלסטר משודרג

גם בפלסטרים אפשר לחדש. חברת CURAD מציעה מגוון פלסטרים ואגדים מדבקים, המכילים בין השאר אבקת סודה לשתייה, שנמצאה יעילה כמרגיעה את העור ומונעת ריחות בקטריאליים, שנוצרים לעתים כשהפצע מפריש מוגלה. ערכת פלסטרים SoothePlus של CURAD עולה 3 דולר.



"על האש" בלי אש

הנה פתרון מצוין לעצלנים, שאוהבים בשר ועוף "על האש", אבל לא אוהבים לעשות מנגל או להתעסק עם שיפודים: Cooked Perfect היא סדרה של מוצרי עוף קפואים וצלויים "על האש", חתוכים לקוביות בגודל נגיסה, שפשוט מוציאים מהמקפיא ומחממים כמה דקות בתנור. פתרון מצוין לחגיגות "4 ביולי" לאנשים, שממש לא אוהבים "לנפנף". אריזת מוצרי עוף צלויים מראש על הגריל עולה 10 דולרים.



ירקות שגם ילדים אוהבים

מיטב המוחות בעולם מתאמצים מדי שנה כדי לפתח מוצרי ירקות, שילדים יסכימו לאכול. יצרנית הירקות הקפואים Green Giant פיתחה סדרה של קרוקטים צמחוניים, שעשויה מירקות שונים כדוגמת כרובית וברוקולי, בטעמים ובתיבולים מגוונים, שאפשר לנשנש או להוסיף למנה עיקרית בשרית. אריזה של Veggie Tots עולה 5 דולרים.



הגלידה הבריאה

טרנד מוצרי החלב המועשרים בחלבון הגיע לאחרונה גם לתחום הגלידה. חברת נסטלה השיקה תחת מותג הגלידה הדיאטטי Skinny Cow גלידה מועשרת ב-20 גרם חלבון, ושמכילה פחות מ-400 קלוריות, בטעמים שונים כדוגמת עוגת שוקולד, חמאת בוטנים ועוד. מיכל גלידה מועשר בפרוטאין של סקיני קאו עולה בארצות הברית 5 דולרים.



סבון עזים לעור נקי במיוחד

לחלב עזים יש סגולות בריאותיות רבות. ועכשיו, אפשר ליהנות מהן גם במקלחת. Nature הוא סבון מוצק לרחצה, שחברת Canus מייצרת מחלב עזים שגדלות בקנדה. החברה מספרת, שחלב של עזים קנדיות מועשר בחומצות שומן, ויטמינים A ו-B3 וויטמינים. סבון חלב עזים אמור לנקות את העור מבלי לפגוע בלחות הטבעית שלו, והוא מיוצר ללא צבעים מלאכותיים, פוספטים ופראבינים. סבון חלב עזים קנדיות עולה בארצות הברית 4.50 דולרים.

 


הספריי שמעלים כתמים של חיות מחמד

יצרנית מוצרי הניקיון Tutrle Wax, שידועה בעיקר במוצרי הניקיון לרכב שלה, השיקה מוצר לבעלי חיות מחמד שמנקה את הכתמים שהם משאירים על אריגים, שטיחים ובדים. החתול הקיא על השטיח? מרססים קצף ריחני על המשטח המוכתם, משפשפים אותו עם המברשת הפטנטית המורכבת בקצה המיכל, שמגיעה גם לסיבים העמוקים והמלוכלכים ביותר, ומקווים שהוא לא יעשה את אותו הדבר על הספה. ספריי קצף לניקוי כתמי בעלי חיים עולה 7 דולרים.

 


הליפסטיק שיעלים שיערות פנים

זה שפתון? זה מייק אפ? זה קרם לחות? לא! זה מוצר להסרת שיער לפנים, המוסווה בצורת שפתון יוקרתי. Finishing Touch Flawless הוא מוצר דיסקרטי להסרה מהירה של שיער פנים, שנראה כמו ליפסטיק, ושהחומר הפעיל שבו מעלים שערות אפילו בגודל מיקרוסקופי. Finishing Touch Flawless נמכר בארצות הברית במחיר של 20 דולר.



פרסי מוצר השנה – בחירת הצרכנים מוענקים גם בישראל ב-14 השנים האחרונות לשירותים ולמוצרים החדשניים ביותר. לחצו כאן להגשה

כתבות נוספות