2017: השנה של הקמפיינים, שילוט החוצות והסושיאל של זוכי מוצר השנה

ההשקעה של זוכי מוצר השנה בתיקשור הלוגו התחלקה בעיקר בין טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל ושילוט חוצות

גיליון דצמבר 2017

מאז ההכרזה בחודש מרץ 2017 על הזוכים בפרסי החדשנות הבינלאומיים של "מוצר השנה – בחירת הצרכנים", השקיעו החברות והמותגים המובילים בישראל בקמפיינים, המתקשרים ומשלבים את זכייתם במוצר השנה. 

כך למשל, עלו לאוויר הפרסומת של ליסטרין לשטיפת פה עם פעולה כפולה:


וסדרת עיצוב וטיפוח השיער של Tresemee:


בנוסף, עלו לאוויר קמפיינים בעיתונות, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברשתות החברתיות של החברות המובילות בישראל וביניהן: בנק הפועלים, בזק, תדיראן, יוניליוור, קימברלי קלארק, רקיט בנקיזר, הנקל-סוד, GSK, בוש, קופת חולים מכבי, השטיח המעופף, תדיראן ועוד.


ההשקעה בתיקשור הלוגו והחיבור שלו למוצר הזוכה נעשה במטרה לנצל את 84% המודעות שיש ללוגו מוצר השנה בקרב הצרכנים בישראל (מקור: סקר קנטאר מדיה, מרץ 2017), ולנוכח העובדה שתיקשור הלוגו מחזק את התדמית החדשנית של המוצר ושל החברה המשווקת, ומגדיל בקרב הצרכנים את הרצון להתנסות במוצר הזוכה. 

בנוסף, מסקר קנטאר מדיה שנערך באוגוסט 2017 עלה, כי 58.7% מהצרכנים חושבים כי פרסומת למוצר או שירות הנושא את לוגו מוצר השנה - אמינה יותר מפרסומת רגילה. 





כתבות נוספות