לא רק אבקה: שירות הכביסה של טייד יורחב לכל ארה"ב

המטרה של מותג אבקות הכביסה היא להעניק מגוון שירותי כביסה נוחים ל-26 מיליון צרכנים שאינם מחזיקים מכונות כביסה בביתם

פורסם בתאריך: 05/03/2019, גיליון 1960

חברת מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל מרחיבה משמעותית את שירות הכביסה של מותג אבקת הכביסה שלה, טייד, שיהיה זמין בקרוב ב-2,000 מוקדים בארצות הברית.

 

המותג טייד החל להיכנס לתחום שירותי הניקוי היבש כבר לפני כעשור, ומאז ביצע מספר רכישות של חברות שירותי כביסה. כל זאת, במטרה לתת מענה ל-26 מיליון אמריקנים שאינם מחזיקים מכונות כביסה בביתם ומשתמשים בשירותי כביסה משותפים.

 

המכבסות של טייד. מוצרי צריכה מספקים שירותים
המכבסות של טייד. מוצרי צריכה מספקים שירותים

שירות הכביסה של טייד כולל בין השאר: תיבות כביסה בשבע ערים מרכזיות הממוקמות בבנייני דירות גדולים ובנייני משרדים. לקוחות שרוצים להשתמש בשירות מורידים את האפליקציה הנלווית, ומשאירים את הוראות הכביסה בתיבה. כאשר הכביסה מוכנה, הלקוחות מיודעים באמצעות האפליקציה. השירות זוכה להצלחה גדולה, כאשר בכל חודש נוספות 350 תיבות כביסה נוספות;

 

מכבסות ייעודיות הפועלות 24 שעות. נכון להיום, מחזיק המותג 125 מכבסות מסוג זה ב-22 ערים בארצות הברית. המכבסות פועלות בשיטת הזכיינות; שירות כביסה לסטודנטים הפועל ב-22 אוניברסיטאות באמצעות תוכנית מנויים חודשית ואפליקציה ייעודית לניהול התהליך; תיבות כביסה הממוקמות בחנויות צד שלישי כמו מכולות, רשתות מזון ועוד. התיבות מוצבות באזורים מאוכלסים ומספקות שירות מהיר וזמין לצרכנים במקום.

 

בטייד מציגים את השירות ככזה שנועד לחסוך זמן לצרכנים עסוקים. סונאיד סאנדרף, סגן נשיא בחטיבה לטיפול בבדים בפרוקטר אנד גמבל צפון אמריקה, אמר כי מגוון השירותים מאפשר לצרכנים לעשות כביסה בזמן ובמקום הנוח להם.

כתבות נוספות