לגו השיקה את חנות הסנאפצ'ט הראשונה

מותג קוביות המשחק השיק קו אופנה לילדים בחנות ריקה וטכנולוגיה של מציאות רבודה


פורסם בתאריך: 26/02/2019, גיליון 1959

בשבוע האופנה שנערך לאחרונה בלונדון השיק המותג לגו חנות פופ-אפ וירטואלית שפעלה למשך יום אחד בלבד ומכרה מהדורת בגדים מוגבלת, אותה היה ניתן לרכוש רק דרך תוכנת המסרים המיידים והרשת החברתית סנאפצ'ט.

 

הדברים המוחשיים היחידיים בחנות היו קודי QR של סנאפצ'ט שהוצגו על עמודי שיש. סריקה של הקודים באמצעות הטלפון הנייד הפכה את המתחם לחנות אופנה במציאות רבודה. באמצעות הטכנולוגיה יכלו המבקרים להסתובב בין עמדת תקליטן, מתחם משחקי מחשב ועוד, שכולם עשויים מלוגו. אזור וירטואלי נוסף הציג למבקרים את מגוון הבגדים בקולקציה, והם יכלו לרכוש אותם באמצעות כפתור ה"קנה עכשיו" באפלקצית סנאפצ'ט.

 

המטרה של המהלך הייתה להציג את אתר בגדי הילדים והפעוטות של המותג לגו, המוצע באתר אינטרנט ייעודי.

 

החנות של לגו. מתחם נטול חפצים
החנות של לגו. מתחם נטול חפצים

וויל סקוגל, מנהל בכיר בסנאפצ'ט, אמר כי טכנולגית המציאות הרבודה היא דבר טבעי למשתמשי האפליקציה, הרגילים לעשות בה שימוש על בסיס יומי. לדבריו, שיתוף הפעולה עם לגו הראה כי ניתן להפוך את הטכנולוגיה הזאת גם כשמינה לצרכי מכירות.

 

לגו לקחה את טכנולוגית המציאות הרבודה צעד אחד רחוק יותר, אך כפי שכתבנו כאן בפורום שיווק רק בשבוע האחרון, היא משמשת כבר חברות רבות לשיפור חוויית הקנייה.

 

אדריאנה לי ממגזין תעשיית האפונה Women’s Wear Daily, כתבה כי טכנולוגית המציאות המדומה מביאה יתרונות רבים לתחום קמעונאות האופנה, כמו למשל היכולת להציג מוצרים בצורה מוחשית ללא הצורך להחזיק מלאי. מהצד השני, החסרון של הטכנולוגיה הוא שהלקוחות אינם יכולים למשש את הפריטים.

 

לדברי לי, גם אם נכון להיום המציאות הרבודה משמשת את המשווקים והקמעונאים בעיקר לצורכי מיתוג, אם הניסוי של לגו ירשום הצלחה, יתכן שבקרוב נראה אותה בשימוש ביותר ויותר חנויות אופנה.

 

כתבות נוספות