השירות החדש של אמריקן איגל משגע את הסטודנטים

לא צריך לנסוע להורים: שירות חדש של הרשת יינתן למחזיקי תעודת סטודנט בחנות הדגל של המותג שנמצאת ליד אוניברסיטת NYU

פורסם בתאריך: 14/11/2017, גיליון 1896

רשת האופנה אמריקן איגל שדרגה לאחרונה את חנות הקונספט שלה בניו יורק, בקרבת אוניברסיטת NYU. הקמעונאית החלה לשווק שירותי כביסה בחינם לסטודנטים. על מנת להנעים את זמנם של הסטודנטים כשהם ממתינים לכביסה, כוללת חנות הקונספט בר הצופה על כיכר יוניון.

 

בנוסף, החנות גייסה צוות של אנשי מדיה חברתית שמייצרים כל העת תכנים בזמן אמת ומפיצים אותם ברשתות החברתיות. חדרי ההלבשה של חנות הקונספט כוללים אייפדים, המאפשרים לקונים חווית קנייה עשירה ועדכנית יותר.

 

אמריקן איגל. כבר לא צריך לנסוע להורים
אמריקן איגל. כבר לא צריך לנסוע להורים

הקונספט החדש נועד לספק לקונים הצעירים חוויית קנייה משודרגת ועדכנית, אך באופן טבעי נושא הכביסה בחינם תפס את תשומת הלב של אמצעי המדיה וזכה לסיקור נרחב בתקשורת המקומית והארצית בארצות הברית.

 

"אנחנו רוצים להפוך את החנות למקום בו הלקוחות ירגישו נינוחים", אמר צ'אד קסלר, נשיא אמריקן איגל בהודעה שהתפרסמה במקביל להשקת החנות. לדבריו, "תלמדי הקולג' נזקקים לשירותי כביסה, ואנחנו מספקים להם אותם כשהם מראים תעודת סטודנט".

 

בדיון שנערך בנושא ברשת הטלוויזיה הכלכלית CNBC אמר ניל סנדרס מחברת GlobalData Retail כי רעיון הכביסה בחינם עשוי אולי להישמע מוזר, אך הוא צפוי להתקבל באהדה גדולה בקרב הקהל הטבעי של  הסטודנטים.

 

כתבות נוספות