המוצרים החדשניים ביותר בעולם - #4

בשנת 2016 הוענקו פרסי החדשנות הבינלאומיים למוצרים החדשים והאיכותיים ביותר מ-37 מדינות. ליקטנו מתוכם מספר מוצרים שהיינו שמחים למצוא גם אצלנו על המדפים. כתבה רביעית בסדרה

פורסם בתאריך: 17/01/2017, גיליון 1857

בשבועות האחרונים הצגנו לכם כמה מהזוכים הבולטים של פרסי "מוצר השנה" בעולם. בכתבה הרביעית בסדרה בחרנו עבורכם מוצרים חדשניים נוספים, שגם אותם לא היינו מתנגדים למצוא על המדפים אצלנו בישראל:

משדרגים את המוקפצים
Sharwood's Stir Fry Melts היא סדרת רטבים שזכתה בפרס מוצר השנה בבריטניה. הסדרה מציעה רטבים במיכלים קטנים ונוחים לשימוש, המותאמים למאכלים "מוקפצים", ומתאחדים עם חומרי הגלם של התבשיל כדי ליצור ארוחה בטעם מיוחד. המכלים האישיים מכילים כמות רוטב המספיקה לתבשיל אחד בכל פעם וכך נשמרת טריותם לאורך זמן. הסדרה מציעה מספר תיבולים, כגון רוטב חמוץ-מתוק, רוטב מתוק-חריף ורוטב אסיאתי.
השימוש במוצרי הסדרה הוא פשוט. נוטלים מיכל רוטב אישי אחד, פותחים ומוסיפים את תכולתו לירקות ולבשר שבמחבת. הרטבים פשוט "נמסים" לתוך התבשיל ומתאחדים את טעמיו, מה שמשאיר את הירקות פריכים ואת הבשר עסיסי.

Stir Fry Melts. הקפצה איכותית
Stir Fry Melts. הקפצה איכותית
פסטה אישית + רוטב
למה להתלבט לגבי ארוחת הערב שלכם, כשאפשר לקנות "ערכה" המכילה פסטה בכמות המתאימה לארוחה זוגית לצד אחד ממגוון של חמישה רטבים? 
Dolmio Pasta and Sauce Kits , זוכה פרס החדשנות של מוצר השנה באיטליה, מספק מענה לשני טרנדים צרכניים - רכישת מזון המותאמת לצריכה מיידית ללא צורך לאחסן שאריות, והרצון של הצרכנים לקבל פתרון מושלם לארוחה ולא לרכוש בנפרד את חומרי הגלם עבורה. 

Dolmio Kits. פתרון מושלם לצרכנים מתלבטים
Dolmio Kits. פתרון מושלם לצרכנים מתלבטים
זה לא רק ספורט
מותג ההיגיינה הנשית Playtex זכה בפרס מוצר השנה בארצות הברית בזכות סדרה של טמפונים, פדים, ותחתוניות לילדות ולנערות שיש להן אורח חיים ספורטיבי. מוצרי ההיגיינה בסדרה פותחו בשילוב טכנולוגייתFlexFit , המאפשרת למוצרים לנוע בהתאם לתנועת הגוף כך שהבנות יכולות להרגיש בטוחות ומוגנות בזמן משחק או פעילות ספורטיבית.

Playtex. לא עוצרות בזמן המחזור
Playtex. לא עוצרות בזמן המחזור
בירה דלת קלוריות ללא אלכוהול
בירה נטולת אלכוהול היא להיט כבר זמן רב באירופה, בזכות האפשרות ליהנות מהמשקה גם כאשר צריכת אלכוהול אינה מותרת או רצויה. עד היום, אחד האתגרים של משווקי הבירה ללא אלכוהול הייתה לייצר משקה מוצלח ללא הקלוריות המיותרות. 
חברת Dreher האיטלקית פיתחה "בירה" בטעם לימון עם 0.0% אלכוהול, אשר משווקת כבירה לכל שעות היממה. הבשורה הגדולה של המשקה, הנקרא Dreher Limone Radler 0%, היא העובדה שהוא מכיל רק 73 קלוריות ל-330 מ"ל.

Dreher Limone Radler. אם שותים לא משמינים
Dreher Limone Radler. אם שותים לא משמינים
בימים אלה נמשכת ההרשמה לפרס מוצר השנה בישראל. לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות: www.poy.co.il 

כתבות נוספות