מייסי'ס הופכת מקמעונאית למספרת סיפורים

רשת בתי הכלבו רכשה את חנות הקונספט STORY והפכה את המייסדת לסמנכ"לית חוויית לקוח

פורסם בתאריך: 15/05/2018, גיליון 1921

רשת בתי הכלבו מייסי'ס רכשה בחודש שעבר את חנות הקונספט STORY וצירפה את מייסדת החנות רייצ'ל שצ'טמן, כמנהלת חוויית הלקוח של החברה. חנות הענק של STORY, הוקמה בשנת 2011 בניו יורק על ידי שצ'טמן, מי ששימשה בעברה יועצת שיווקית למותגים כגון קראפט ונעלי TOMS. המודל של החנות הוא ייחודי בעולם הקמעונאות, כאשר היא משנה בכל 4-8 שבועות את הקונספט העיצובי שלה, כמו גם את כל המוצרים הנמכרים בחנות.

 

"אני נרגשת מאוד מההזדמנות שניתנה לי להפוך את החוויה הייחודית שלנו לרחבה יותר ולהגיע באמצעות מייסי'ס לכמות עצומה של צרכנים בכל רחבי המדינה", אמרה שצ'טמן לאחר ההכרזה על הרכישה והמינוי החדש שלה ברשת בתי הכלבו.

 

החנות של STORY. מייסי'ס מחשבת מסלול מחדש
החנות של STORY. מייסי'ס מחשבת מסלול מחדש

"רייצ'ל היא קול ייחודי וחדשני בעולם הקמעונאות ואנחנו נרגשים שהצוות של STORY הצטרף אלינו", אמר ג'ף ג'נטי, מנכ"ל מייסי'ס בהודעה לעיתונות. "הצירוף של רייצ'ל לשורות החברה יאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו חוויית קנייה משודרגת וליצור מעורבות צרכנית גדולה יותר. לרכישה עשויה להיות השפעה משמעותית על הצמיחה של הרשת בשנה הקרובה", הוסיף ג'נטי. "אני מאוד רוצה לראות את הקונספט הייחודי של STORY משתלב בתוך הרשת ואת החוויה הייחודית מועברת לאלפי האנשים שנכנסים בכל יום לסניפים שלה", סיכם ג'נטי.


כתבות נוספות