מסלול עוקף רשתות: מותג דגני הבוקר שלא תמצאו בסופר

מיליוני צרכנים בארה"ב עזבו את דגני הבוקר לטובת מזון בריא יותר. מותג חדש מאמין כי ניתן להחזיר עטרה ליושנה

פורסם בתאריך: 21/05/2019, גיליון 1969

בעבר, דגני הבוקר היו מהאייקונים המזוהים ביותר עם תרבות האכילה באמריקה. היום, כל מי שמשוטט ברשתות המזון בארצות הברית יכול לראות כי שטח המדף המוקצה לדגני הבוקר ירד בצורה משמעותית. זאת, עקב טרנד הבריאות שתופס תאוצה והמעבר של הצרכנים בארצות הברית למזון בריא יותר.

 

אך דווקא כשצריכת דגני הבוקר נמצאת במגמת ירידה דו-ספרתית בעשור האחרון, מותג חדש בשם Magic Spoon מנסה למכור את דגני הבוקר ישירות לצרכנים, תוך מעקף של רשתות המזון.

 

Magic Spoon. דגני הבוקר חוזרים בדלת האחורית
Magic Spoon. דגני הבוקר חוזרים בדלת האחורית

המותג מציע את דגני הבוקר שלו בארבעה טעמים: קינמון, קפוא, פירות וקקאו. דגני הבוקר של המותג החדש כוללים אחוז גבוה של פרוטאין, מספר נמוך של פחמימות ואינם מכילים צבעי מאכל וחומרים משמרים. ארבע קופסאות של דגני הבוקר נמכרות ב-39 דולר, והזמנה של שני מארזים של ארבע קופסאות מזכה במשלוח חינם.

 

"לאחר שהמכירה הישירה לצרכנים כבשה נתח גדול של קטגוריות כמו מזרני שינה, טיפוח, גילוח ועוד, כעת היא מגיעה גם לתחום הדגנים", אמר מייסד החברה, גבי לואיס, למגזין תעשיית הפרסום Adweek. אך האם המכירה הישירה תחזיר את הצרכנים בארצות הברית אל דגני הבוקר? "בשנים האחרונות הצרכנים עברו למוצרים חדשים מחוץ לקטגוריה", אמר לואיס בראיון למגזין. "לכן, נוצר חלל אותו ניתן יהיה למלא עם מוצר טוב".

 

לואיס הוסיף כי מדובר בקטגוריה שמעלה נוסטלגיה בקרב חלק גדול של הצרכנים שהם הורים לילדים צעירים, ולכן הסיכוי של המותג החדש לחדור במהירות לשוק הוא גדול.

כתבות נוספות