הקניונים משתנים והופכים למרכזי הפצה

דוח חדש מגלה כי לא פחות מ-24 קניונים בארצות הברית הפכו בשנתיים האחרונות למרכזים לוגסטיים שנועדו לשרת אתרי מכירות מקוונים

פורסם בתאריך: 13/02/2019, גיליון 1957

מדוח חדש שפורסם לאחרונה עלה, כי 24 קניונים בארצות הברית הפכו בשנתיים האחרונות למרכזי הפצה המשרתים את אתרי הקניות המקוונים. כך דיווח ערוץ הטלוויזיה הכלכלי CNBC. הקניונים, שחלקם נסגרו וחלק חווה צימצום פעילות משמעותי, הפכו למעשה למרכזי תפעול לוגסטי של אתרי מכירות מקוונים כגון אמזון ואחרים.

 

אך בעוד שקניונים רבים נכנעים לטרנד הצרכני וסוגרים את שעריהם בפני הצרכנים, אחרים מנסים להמשיך ולהילחם על מקומם בסביבה הקמעונאית הצפופה ובמגמה של הצרכנים לעבור ולבצע קניות בערוצים המקוונים.

 

מומחים בתחום טוענים, כי אזורי מזון מושקעים, חנויות מכולת קטנות ואפילו שווקי איכרים, יספקו את התנועה הנדרשת לקניונים. רשתות שיווק מזון כגון Whole Foods ו- Fresh Marketהחלו בשנתיים האחרונות לפתוח סניפים שלהן בקניונים.

 

Roosevelt Field. קניון מחפש משמעות
Roosevelt Field. קניון מחפש משמעות

קניונים אחרים החלו לפתוח חדרי כושר, במטרה להפוך את עצמם למרכזי בריאות המאפשרים לצרכנים להתאמן ולערוך את הקניות שלהם במקום אחר. קניונים אחרים פותחים אולמות עבודה משותפים, ויש כאלו שאפילו הופכים חלק מהשטח שלהם למתחם המיועד למגורים.

 

סוג נוסף של חדשנות בתחום הקניונים מגיעה מכיוונו של הקניון Roosevelt Field, שהשיק בשנה שעברה מתחם מיוחד המיועד לחנויות פופ-אפ למותגים מקוונים הרוצים להוסיף נוכחות פיזית לתמהיל השיווק שלהם.


כתבות נוספות