האם ההורים והילדים ילכו על הארוחות הבריאות של מקדונלד'ס?

עד שנת 2022 מתכננת הרשת כי לפחות 50% מארוחות הילדים שלה ברחבי העולם יכללו כמות של לא יותר מ-600 קלוריות 

פורסם בתאריך: 27/02/2018, גיליון 1911

אין הרבה מסעדות שמזוהות עם אוכל לא בריא כמו רשת המזון המהיר מקדונלד'ס. אבל השינויים בהרגלי הצריכה של הצרכנים בארצות הברית והמעבר לרכישת מזונות בריאים יותר, הביא בשבוע שעבר את הרשת להכריז על שינוי באחד ממוצרי הדגל האייקונים שלה: ארוחות הילדים.

 

בהודעה שפרסמה מקדונלד'ס נכתב כי עד שנת 2022 מתכננת הרשת שלפחות 50% מארוחות הילדים שלה מסביב לעולם יכללו כמות של לא יותר מ-600 קלוריות (כאשר רק 10% מהן יהיו משומן רווי). לשם השוואה, נכון להיום עומדות רק 28% מארוחות הילדים של הרשת בעולם בסטנדרטים ההלו.

 

מקדונלד'ס. העיקר הבריאות
מקדונלד'ס. העיקר הבריאות

הרשת מתכננת לעמוד ביעד השאפתני הזה באמצעות צמצום כמות הצ'יפס במנות העוף, הורדת כמות הסוכר בשוקולד, הוספת מים כאפשרות למשקה קל, והוספת גבינה להמבורגר רק על בסיס דרישת הלקוחות. השינוי בארצות הברית אמור להיות מהיר יותר מבשאר בעולם, כאשר הרשת מתעתדת לעמוד ביעדי הבריאות של ארוחות הילדים כבר במהלך השנה הנוכחית.

 

המהלך הנוגע לארוחות הילדים מהווה את המשכיות המהלך של הרשת אל עבר תפריט בריא יותר שהחל כבר לפני כשנתיים בארוחות האחרות שמציעה הרשת. זאת, בעקבות שנים קשות שעברו על מקדונלד'ס שראתה את הצרכנים נוטשים אותה לטובת רשתות הסעדה מתחרות שהציעו פתרונות מזון בריאים יותר.

 

כתבות נוספות