כך עוזר המובייל ל-Sephora להישאר מצליחה ועדכנית

רשת מוצרי הקוסמטיקה הצרפתית משלבת את חוויית המובייל לאורך כל "מסע הלקוח", החל משלב החיפוש, דרך הביקור בחנות ועד השלב שלאחר הקנייה

פורסם בתאריך: 04/07/2017, גיליון 1878

אחת הסיבות להצלחתה של רשת הקוסמטיקה הצרפתית Sephora בשנים האחרונות נובעת משילוב נכון של המובייל בכל שלבי "מסע הלקוח" - החל מהחיפוש הראשוני של המוצר, דרך ההגעה לחנות, שלב הקנייה - ושלב השימוש.

Sephora. מתחילים במובייל וממשיכים בחנות
Sephora. מתחילים במובייל וממשיכים בחנות
"המובייל נהפך לערוץ המרכזי המחבר את הלקוחות שלנו למותג", אמרה מרי בס לאוגטון, סגנית נשיא תחום הדיגיטל בחברה, במסגרת כנס הקמעונאות הדיגיטלית שנערך לאחרונה בשיקגו.
לאוגטון תיארה בכנס את הכלים בהם משתמש המותג במסע הקניות של הצרכנים. כדי להביא לקוחות לסניפים שולחת הרשת הודעות טקסט מבוססות מיקום, הכוללות מבצעים מיוחדים לצרכנים הנמצאים בקרבת מקום. בנוסף מפיקה החברה תכנים למובייל במטרה לגרום לצרכנים לבקר באתר, ומטמיעה צ'טבוט בעמוד הפייסבוק אשר באמצעותו יכולים הצרכנים לקבוע פגישה עם יועצות היופי של הרשת.
בשלב הקניות בחנות יכולים הצרכנים להשתמש במספר יישומים מיוחדים של הרשת, בהם מדריך דיגיטלי למייקאובר המאפשר לצרכניות ליצור תמונות לפני ואחרי ביקור אצל יועצת היופי של החברה, בליווי טקסט המתאר את מגוון המוצרים שסייעו במהפך. בביקור הבא בחנות יכולה הלקוחה לחזור אל התמונות השמורות באפליקציה ולשחזר את אותה ההזמנה שביצעה בפעם הקודמת. לאחר הביקור בחנות נשלח ללקוחה דואר אלקטרוני הכולל את סל המוצרים המותאמים לה.
בנוסף מציעה הרשת לקונות אפליקציה העושה שימוש במציאות רבודה, המאפשרת ליצור הדמיה של חומרי האיפור לפני הרכישה.
"המובייל הוא הרבה יותר מעוד ערוץ קניות, והוא משנה לחלוטין את חוויית הקנייה של הלקוחות שלנו", אמרה לאוגטון.

כתבות נוספות