הקמעונאית היפנית שהשיקה אפליקציה להשקת חנות

אתר האופנה היפני המצליח Zozotown השיק אפליקציית שיתוף שתאפשר לו ללמוד את השוק לפני הכניסה לארצות הברית

פורסם בתאריך: 04/04/2017, גיליון 1868

קמעונאים רבים משתמשים כבר כיום במדיה החברתית כדי להכיר את הלקוחות ולהבין טוב יותר את הצרכים שלהם. כעת, מותג יפני למסחר מקוון לוקח את הטקטיקה הזו לשלב הבא - עם השקת אפליקציית שיתופים חדשה תחת השם Wear, שנועדה לתמוך בהשקה העתידית שלו בארצות הברית.

Wear. קודם אפליקציה ואז חנות
Wear. קודם אפליקציה ואז חנות
היישום החדש שייך לחברה היפנית Start Today Engineering, הבעלים של ענקית האופנה המקוונת Zozotown, שמציעה רכישה מקוונת של 3,600 מותגי אופנה שונים.
בעוד שהגרסה היפנית של האפליקציה מאפשרת למשתמשים לקנות בחנות המקוונת, הגרסה האמריקאית שהושקה לאחרונה מאפשרת לצרכנים בעיקר לגלות מותגים ומוצרים חדשים ולדבר עליהם. בפועל, המותג משתמש באפליקציה כדי לערוך מחקר ולאסוף מידע על שוק האופנה בארצות הברית, כדי להפוך את הכניסה לשוק האמריקאי למושכלת יותר.
עם זאת, כדי לאסוף את הנתונים על החברה לעודד אנשים להשתמש באפליקציה. מנתונים של גוגל פליי עולה כי נכון להיום האפליקציה הורדה בין מיליון לחמישה מיליון פעמים - אך לא ברור האם החלק הארי של ההורדות הוא מארצות הברית או מיפן.
מותגים בינלאומיים הצליחו בעבר באסטרטגיית חדירה איטית לארצות הברית. כך למשל, רשת האופנה המהירה Uniqlo פתחה את החנות הראשונה של בארצות הברית בשנת 2007 - אשר נשארה החנות היחידה שלה במדינה במשך שנים. כיום מחזיקה הרשת המצליחה בכ-30 חנויות בארצות הברית.
לאחרונה השיקה רשת פרימרק האירית מספר חנויות בודדות במרכזי קניות מובילים בארצות הברית.

כתבות נוספות