לא רק קפה: סטארבקס משיקה ליין אופנה ואביזרים

רשת בתי הקפה ביפן משתפת פעולה עם שני מותגי פרימיום מקומיים במטרה להרחיב את מגוון המוצרים שלה

פורסם בתאריך: 13/08/2019, גיליון 1981

רשת בתי הקפה סטארבאקס ביפן נכנסת לתחום האופנה והאביזרים. הרשת הודיעה לאחרונה על שיתוף פעולה עם מותג הביגוד מטוקיו Beams ומותג הביגוד הפונקציונלי Mountain Research. מגוון המוצרים כולל סינר שנהפך לשולחן מיניאטורי, קרש חיתוך, קעריות פלסטיק מעוצבות ועוד.

 

בארצות הברית יש לסטארבאקס ניסיון מוצלח עם אביזרי יוקרה. כך למשל, בשנת 2015 השיקה הרשת סדרה מוגבלת של כרטיסי שי מעוטרים באבני סברובסקי, וזו אזלה תוך זמן קצר. הלקוחות שילמו 200 דולר עבור כרטיסי השי, למרות שהם אפשרו רכישה רק ב-50 דולר.

 

סטארבקס ביפן. לא רק קפה
סטארבקס ביפן. לא רק קפה

למרות זאת, השקה של קו מוצרי אופנה וקו מוצרים לבית היא שונה מהשקה של קו כרטיסי שי מהודרים. לא בטוח שהטמעת לוגו סטארבקס על גבם של שני מותגי פרימיום תעביר את התחושה הנכונה לצרכנים.


לפני מספר שנים עשתה סטארבקס מהלך שנועד לחזק את הקשר שלה לתחום ההלבשה באמצעות שיתוף פעולה עם CFDA/Vogue Fashion Fund, במטרה לפתח ולשווק קולקציה של חולצות טי שימכרו בלעדית באתר של סטארבקס ובאתר רשת בתי הכלבו נורדסטרום.

כתבות נוספות