קמפיין השמות המולחנים של קוקה קולה

יצרנית המשקאות הקלים מפתחת את קמפיין השמות שעל הבקבוקים, וכעת גם מקליטה אלפי שירים המשלבים את שמות הצרכנים

פורסם בתאריך: 01/08/2017, גיליון 1882


מספר שנים לאחר השקת קמפיין השמות האישיים על בקבוקי המשקאות שלה, ממשיכה יצרנית המשקאות הקלים קוקה קולה לפתח את קמפיין הפרסונליזציה ומציגה יותר מאלף שירים הכוללים שמות של צרכנים, המופיעים במקביל גם על הבקבוקים. 
כדי לשמוע את השיר הכולל את שמם יכולים הצרכנים לגשת לאתר מיוחד שהקימה היצרנית ולהקליד את שמם בשורת החיפוש. מדובר בניסיון האחרון של החברה לשמור את הרעננות של קמפיין Share-a-Coke שהושק באוסטרליה בשנת 2011 ובארצות הברית בשנת 2014.
תחילה כלל הקמפיין רק את שילוב שמותיהם הפרטיים של הצרכנים, אך במסגרת הקמפיין בארצות הברית נוספו בתחילת השנה גם שמות משפחה. נכון להיום כוללים הבקבוקים 800 שמות משפחה המכסים כ-77% מהאוכלוסייה שבגילאי 13-34 בארצות הברית.
קמפיין השמות זכה להצלחה עצומה במדינות רבות בעולם, כולל ישראל, משום שאנשים עדיין מתרגשים לראות את השם שלהם על בקבוק. כעת, באמצעות הפרסונלזציה המוזיקלית, מקווה החברה לקדם את הקמפיין לשיאים חדשים.
בקמפיין השתתפו שבעה זמרים, אשר הקליטו יותר מאלף ג'ינגלים המבוססים על 25 קטעים מוזיקליים.
לאתר הקטעים המוזקליים לחצו כאן: buy.shareacoke.com/summer.

כתבות נוספות