רשתות השיווק בארה"ב מכריזות על מלחמה בשקיות הפלסטיק

רשת קרוגר הודעה כי עד שנת 2025 היא תיפטר מכל השקיות החד פעמיות שמוצעות ללקוחות בסניפים שלה

פורסם בתאריך: 28/08/2018, גיליון 1936

החל מהשנה הבאה רשת השיווק קרוגר תחל בהדרגה לחסל את השימוש בשקיות הפלסטיק בחנויות שלה. זאת, במטרה להשלים את המשימה עד שנת 2025. מהרשת נמסר כי המהלך יחל בעיר סיאטל, שם ממוקמים משרדי החברה. הצעד של רשת השיווק הוא חלק ממהלך גדול יותר במסגרתו מתחייבת החברה לשמור על איכות הסביבה. 


"הימים של שקיות הפלסיטק הם ספורים", כתב רנדי מקמולן, יו"ר ומנכ"ל רשת השיווק במאמר שפורסם באתר האינטרנט של עיתון Cincinnati Enquirer. לדבריו, "לקוחות רבים פנו לחברה ואמרו כי השימוש בשקיות חד פעמיות אינו הגיוני יותר - והם צודקים לחלוטין".


קרוגר. כי שקיות פלסטיק זה הכי שנות ה-80
קרוגר. כי שקיות פלסטיק זה הכי שנות ה-80

לדברי מקמולן, תהליך נטישת שקיות הפלסטיק יהיה הדרגתי, וזאת במטרה לאפשר לצרכנים למצוא חלופות ולהתרגל לעולם נטול שקיות חד-פעמיות. נכון להיום, לקוחות הרשת עושים שימוש בקרוב ל-6 מיליארד שקיות חד-פעמיות בשנה. עכשיו, אותם צרכנים יאלצו לשלם עבור שקיות נייר או לעבור לשקיות רב-שימושיות. מנכ"ל הרשת קרא גם לקמעונאים אחרים לנטוש את השימוש בשקיות חד פעמיות ולעבור לשקיות נייר או שקיות רב-שימושיות.

 

קרוגר גם ממשיכה במאבק שלה נגד בזבוז מזון. לטענת הרשת, בזמן שכל אמריקני שמיני סובל מחרפת רעב, 40% מהמזון שנרכש במדינה נזרק לפח מבלי שנעשה בו שימוש. לפיכך, הרשת תורמת מאות מיליוני ארוחות לנזקקים בשנה.


כתבות נוספות