' />

פינטרסט מציעה מודעות קנייה לקמעונאים

הפורמט הפרסומי החדש מאפשר למשווקים להשתלב בצורה אינטגרלית בחיפוש מבוסס הוויז'ואל של הצרכנים

פורסם בתאריך: 10/04/2018, גיליון 1916

אתר החיפוש הוויזואלי פינטרסט זוכה אומנם להצלחה מועטה יחסית בישראל, אבל בארצות הברית הוא נחשב בעיני רבים כרשת החברתית הטובה ביותר עבור הקמעונאים. לאחרונה, לאחר פיילוט שנמשך מספר חודשים, החלה הרשת להציע לקמעונאים מודעות מוצרים מושתלות בפידים המתקבלים מחיפושי המשתמשים.

 

"היישום החדש יאפשר לנו להציג למשתמשים מוצרים חדשים שהם יאהבו לקנות", אמר ג'ון אלפנסה, סגן נשיא לפרסום ומסחר בפינטרסט. לדבריו, מערכת הפרסום האוטומטית תקל משמעותית את העבודה עבור המפרסמים שיוכלו להציג מודעות מוצר רלוונטיות לקונים.

 

קמעונאים שרוצים להשתמש בשירות יוכלו למעשה להעלות את כלל קטלוג המוצרים שלהם לרשת, והם יוצגו כמודעות בהתאם לחיפוש של הקונים. הקלקה על המודעה תיקח את המשתמשים לעמוד המוצר באתר של הקמעונאית.


פינטרסט. מודעות מבוססות חיפושים
פינטרסט. מודעות מבוססות חיפושים


פורמט הפרסום של פינטרסט מהווה תחרות ישירה למודעות המוצרים של גוגל, שאומנם לא הגיעו עדיין לשוק הישראלי, אך בארצות הברית ובריטניה הן מהוות כבר היום כ-80% מההשקעה של הקמעונאים בפרסום הממומן בגוגל.

 

לדברי אשלי פלטצ'ר, סגנית נשיא לשיווק בחברת האנליזה Adthena, המוצר החדש של פינטרסט יכול לשנות למעשה את מסע הקניות של צרכנים רבים, שבתחילה יחשפו באופן אורגני למוצרים ולאחר מכן הם יגיעו למודעות שמאפשרות להם קנייה ישירה של אותם מוצרים.

 

רשת העשה-זאת-בעצמך Lowe's, שהייתה בין המשתמשים בפלטפורמה בשלבי הפיילוט, מדווחת על תוצאות טובות. שנון ורסגי, סגנית נשיא לפרסום ממוקד ברשת, אמרה כי במהלך תקופת הניסוי עלו אחוזי ההקלקה של המשתמשים על המודעות ב-20%, לעומת המודעות הרגילות של פינטרסט. החברה, שמפרסמת בפינטרסט כבר משנת 2013, מיקדה את שלב הפיילוט בקטגוריות המטבח ועיצוב הבית.


כתבות נוספות