אלברטסון תעזור למשווקים להבין האם תקציבי הפרסום שלהם מנוצלים כהלכה

הטכנולוגיה החדשה של הרשת תוכל להציג למפרסמים את הקשר הישיר בין מהלכי הפרסום שלהם לבין החלטות הקנייה שמתקבלות בחנות

פורסם בתאריך: 13/02/2018, גיליון 1909

הניסיון לשייך בין הפרסום המקוון למכירות בחנויות המזון הוא מסובך למדי. אבל עכשיו, רשת השיווק האמריקנית אלברטסון עובדת על פתרון לבעיה. בתקופה האחרונה החלה הרשת להציע למשווקי מוצרי המזון שעובדים איתה מערכת שתאפשר להם לבדוק האם מהלכי הפרסום שלהם אכן משפיעים על הקונים בחנויות.

 

המערכת החדשה, תחת השם Albertsons Performance Media, תאפשר למשווקי המזון ומוצרי הצריכה ליצור מודעות במגוון ערוצי פרסום, ולטרגט אותן על בסיס נתוני המכירה בסניפי הרשת. המערכת יודעת לשייך את הקניות בחנות עצמה למהלכים הדיגיטליים שהביאו להחלטת הקנייה.

 

אלברטסון. הקשר בין פרסום להחלטות רכישה
אלברטסון. הקשר בין פרסום להחלטות רכישה

המהלך של אלברטסון הוא חלק ממגמה גדולה יותר, במהלכה החלו רשתות המזון להיכנס, אם כי באיחור מה, לתחום הטכנולוגיות. מי שמשקיעה בתחום כבר זמן רב למדי היא ענקית הקמעונאות וול-מארט, באמצעות חממת הטכנולוגיה שלה Store No. 8.

 

אלברטסון פועלת גם במישורים אחרים על מנת להתאים את עצמה לעולם קמעונאות המזון שמשתנה במהירות עצומה. כך למשל, בשנה שעברה היא רכשה את חברת Plated, המציעה ערכות ארוחה על בסיס מנוי חודשי.


כתבות נוספות