הטכנולוגיה שממשחקת את תהליך התשלום בחנות

אפליקציה חדשה מציעה לקמעונאים המקוונים לשפר את חוויית הקנייה שהם מציעים, באופן שיגדיל גם את כמות המכירות

פורסם בתאריך: 3/5/2017, גיליון 1869

הקמעונאים המקוונים משקיעים משאבים גדולים במשיכת צרכנים לחנויות שלהם, ומשאבים גדולים עוד יותר בהארכת זמן השהייה שלהם באתר - מתוך הבנה שזמן שהייה ארוך יותר מוביל להגדלת סל המכירות והגברת תדירות הקנייה.

Luckycycle. משדרגים את חוויית הקניות
Luckycycle. משדרגים את חוויית הקניות
חברה בלגית בשם Luckycycle השיקה לאחרונה פלטפורמה טכנולוגית חדשה, הממשחקת (Gamify) את מסע הקניות בחנויות המקוונות. היתרון הגדול עבור הקמעונאים - המערכת החדשה לא קשורה לקוד החנות הקיים, ולא מבקשת לערוך בו שינויים.
איך זה עובד? כאשר לקוח משלים סיור בחנות המקוונת ועובר לצפות בסל הקניות שלו, מוצע לו להשתתף במשחק קצר שיאפשר לו לזכות בהנחות או מתנות. כך למשל, מותג האופנה Lucy, שמשתמש ביישום, מציע ללקוחות להשתתף במשחק רולטה נושא פרסים בשלב הצפייה בעגלת הקניות. לטענת החברה, קמעונאים אשר עושים שימוש בטכנולוגיה רושמים גידול ניכר בגודל הסל של הלקוחות - ובאחוזי ההמרה ממבקרים באתר לקונים בחנות.
לחצו כאן לפרטים נוספים: www.luckycycle.com.

כתבות נוספות