חוסכת עלויות: מקדונלד'ס מציעה צ'יפס חינם על הזמנות במובייל

המטרה: להעביר כמה שיותר צרכנים להזמנות דרך האפליקציה, על מנת לחסוך בעלויות התפעול ולקצר את התורים בסניפים

פורסם בתאריך: 31/07/2018, גיליון 1932

רשת המזון המהיר מקדונלד'ס בארצות הברית מציעה עד סוף השנה מנת ציפס חינם עבור כל לקוח שיבצע הזמנה של דולר ומעלה באפליקציית המובייל שלה. המטרה של המהלך היא לעודד את הצרכנים להוריד את אפליקציית ההזמנות של החברה, ולעשות בה שימוש. בנוסף, במשך פעמיים בשבוע עד סוף השנה, לקוחות שיורידו את האפליקציה יקבלו כוס משקה מוגז במתנה.

 

אפליקציית המובייל מאפשר למקדונלד'ס חיסכון משמעותי בעלויות התפעול, משום שההזמנות המתקבלות באמצעותה עוברות ישרות למטבח. בנוסף, החיסכון המשמעותי בזמן עקב היכולת לדלג על התור לקופה, הופך את ההזמנה באמצעות האפליקציה לאטרקטיבית מאוד עבור הצרכנים.

 

האפליקציה של מקדונלד'ס. חסכון בעלויות התפעול
האפליקציה של מקדונלד'ס. חסכון בעלויות התפעול

סטיב איסטבורק, נשיא ומנהל השיווק של הרשת, אמר לפני מספר חודשים כי האפליקציה מאפשרת למקדונלד'ס לאסוף תובנות חיוניות על הצרכנים. נכון להיום, האפליקציה של מקדונלד'ס כבר הורדה על ידי מעל ל-20 מיליון צרכנים בארצות הברית, המשתמשים בה להזמנות בסניפים כמו גם להזמנות דרייב-ת'רו.

 

מתחזית של חברת המחקר Business Insider Intelligence, עולה כי עד שנת 2020 ההזמנות במובייל יעמדו על 10.7% מכלל הזמנות המזון המהיר.

 

כתבות נוספות