קסטרו זכתה באות התרומה לקהילה של Superbrands

הפרס ניתן לחברה על שני הפרויקטים המרכזיים שלה בתחום החינוך – המרכז למצוינות בתיכונים בבת ים וביפו ו"האוניברסיטה לנוער" שמספקת העשרה לתלמידי הפריפריה

פורסם בתאריך: 29/11/2017, גיליון 1898

במהלך הטקס השנתי של ארגון Superbrands שהתקיים ביום חמישי האחרון, הוענק זו השנה השנייה אות מיוחד ע"ש פולה מוזס ז"ל בשיתוף ידיעות אחרונות על תרומה לקהילה לחברות ולמותגים שהשיאו בשנה החולפת תרומה רבה ומשמעותית לקהילה בישראל.

 

בשנה זו החליטה ועדת ההיגוי של Superbrands להעניק את הפרס לחברת קסטרו על שני פרויקטים: מרכז למצוינות ו"האוניברסיטה לנוער". המרכז למצוינות, שהוקם על ידי מייסדה של קסטרו, אהרון קסטרו ז"ל שהלך לעולמו השנה, מקיים פעילות חינוכית בתשעה תיכונים בבת ים וביפו. בחזונו רצה קסטרו ז"ל לקדם מצוינות בקרב תלמידי התיכון בערים אלו ולהגדיל את שיעור הזכאים לבגרות. הפרויקט זכה להצלחה משמעותית לאחר שבזכותו הוקמו מגמות ייחודיות, ושיעור הזכאים לבגרות בעיר זינק בחדות.

 

אתי וגבי רוטר המנכ``לים המשותפים של קסטרו ואתי עמיעד מנכ``ל Superbrands ישראל
אתי וגבי רוטר המנכ"לים המשותפים של קסטרו ואתי עמיעד מנכ"ל Superbrands ישראל

בנוסף, פרויקט "האוניברסיטה לנוער" של קסטרו זכה לציון לשבח על קידום החינוך בפריפריה באמצעות שיעורי העשרה לתלמידי תיכון מצטיינים מהפריפריה שאפשרו להם לקבל תוספת חינוכית ודחיפה ללמידה איכותית. זאת, בקרב אוכלוסיות שבדרך כלל אין להן נגישות להשכלה גבוהה.

 

במהלך הטקס העניק ארגון Superbrands גם את אותות המנהיג השיווקי לאבי שומר, מנכ"ל ובעלי צומת ספרים, דוד פתאל, יו"ר ובעלי חברת פתאל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. פרס זה מוענק למנהלים הבכירים שהצטיינו והובילו מהלכים פורצי דרך בחברות אותן הם מנהלים.

כתבות נוספות