עשרת הגדולים: הכירו את המוצרים החדשניים ביותר בבריטניה

תנור ביתי שאופה באדים, מכונת כביסה שמרככת מים קשים וערכת הכנה ביתית לגלידה - כל אלה ועוד נבחרו בשנת 2018 כמוצרי השנה בבריטניה בעקבות החדשנות, היצירתיות ואפילו הפשטות שהם מציעים. צפו ברשימת עשרת הגדולים

גיליון דצמבר 2018

במהלך 30 השנים האחרונות מוענקים פרסי החדשנות הבינלאומיים של Product of the Year ("מוצר השנה - בחירת הצרכנים") למוצרים החדשים והאיכותיים ביותר ברחבי העולם. מתוך המוצרים שזכו בשנה החולפת בבריטניה, בחרנו את עשרת הגדולים - המוצרים המדליקים והחדשניים ביותר, שהיינו שמחים לו היו משווקים גם בישראל.

 

ערכת גלידה ביתית

רשת המרכולים ASDA מציעה דרך כייפית להכין בבית גלידה עם הילדים ללא צורך בשימוש במכונות גלידה יקרות. פשוט ניגשים למזווה, לוקחים את ערכת ההכנה לגלידה, מערבבים בקערה עם מערבל חשמלי, מקפיאים לשעתיים ונהנים מגלידה עשירה בטעם שוקולד. והמחיר: כ-7.5 שקלים לערכה.

Asda Make Your Own Ice Cream Kit – זוכה מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית הגלידה.

 


חלב אורגני להמונים

מחלבת Arla החליטה שחלב אורגני לא צריך להיות נחלתם של יחידי סגולה או של עשירים במיוחד. סדרת החלב האורגני שלה נמכרת ב-1.75 ליש"ט (כ-8.5 שקלים) לליטר בלבד.

Arla Organic Free Range Milk – זוכה מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית החלב.

 


סכין גילוח אישית ונשית

לפני מספר שנים השיקה ג'ילט את SNAP – מכשיר גילוח ידני לנשים, קומפקטי ויעיל, שיכול להיכנס גם לארנק. השנה הושקה הגרסה המשופרת שלו, עם ידית נוחה יותר לאחיזה, סכין שנעה על ציר כך שהיא מתאימה יותר לקימורי הגוף, ופס לחות שמאפשר להגיע לגילוח חלק רק באמצעות הרטבת העור. והכל ב-8 ס"מ בלבד שגם נכנסים לקופסת נשיאה אופנתית.

Gillette Venus Snap Cosmo – זוכת מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית מוצרי גילוח לנשים.

 


פורמולה לתינוקות מוכנה לשתייה

Cow & Gate Follow-On Milk הוא בקבוקון המכיל כבר פורמולת חלב מוכנה, המאפשרת להורים לצאת לטיול בלי לסחוב איתם אבקה ומים מורתחים. הבקבוקון כבר מכיל תחליף חלב מוכן (במחיר של כ-4 שקלים לבקבוקון המכיל 200 מ"ל), שרק צריך למזוג לבקבוק של התינוק.

זוכה מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית תחליפי חלב.

 


יוגורט יווני אוורירי ודל שומן

חדשנות ממחלבות מולר: גביע של יוגורט מוקצף ואוורירי בסגנון יווני, דל שומן ועם פחות מ-90 קלוריות לגביע. מוצע בשלושה טעמי פירות ובמחיר של כ-15 שקל לרביעיית גביעים.

Mullerlight Kremas – זוכה מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית היוגורט.

 


מכונת הכביסה שמרככת מים קשים

AEG השיקה את סדרת ה-9000 שלה: מכונות כביסה שתוכננה כך שהיא שומרת על הצבע המקורי של הבגדים, כולל בגדים בצבע שחור, וזאת בזכות טכנולוגיית "המים הרכים" שמטהרת ו"מרככת" את המים ה"קשים" שזורמים בדרך כלל בצנרת הביתית, מה שמסייע לפעולה יעילה ואיכותית יותר של אבקת הכביסה.

סדרת ה-9000 של AEG זוכת מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית מכונות הכביסה נמכרת בכ-900 לירות שטרלינג (לדגם הזול ביותר).

 


התנור שמבשל גם באדים

כל בשלן מתחיל יודע, ששימוש באדים בזמן האפייה או הצלייה משפר את טעמם ואיכותם של תבשילים רבים. עד היום, האפקט היה נוצר באמצעות הכנסת תבנית עם מים לתנור, אבל התנור החדש של AEG כבר דואג לזה בעצמו. התנור מאפשר אפייה רגילה, או באמצעות אדים, או בשילוב של השניים, ובמחיר של כ-1,500 לירות שטרלינג בלבד.

AEG SteamPro Multifinction Sous Vide Oven – זוכה פרס מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית תנורי מטבח.

 


עוגיות או לא להיות

תחת המותג הפרטי של רשת ASDA מוצעת ערכה להכנת עוגיות בלי לכלוך ובלי עצבים. מדובר באריזות, שבצק העוגיות שבתוכן כבר מוכן בצורת גליל ארוך, כך שכל שצריך לעשות כשמתחשק פינוק מתוק הוא לפתוח אריזה, לפרוס את הגליל לעובי העוגיה הרצוי, לסדר בתבנית ולהכניס לתנור. והכל במחיר מצחיק של כ-5 שקלים בלבד לערכה.

Asda Cookie Dough – זוכה מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית מוצרי הבצק.

 


מה? תפוח אדמה

אוהבים צ'יפס? או פלחי תפוחי אדמה קריספיים? או את שניהם? ענקית המזון NcCain מציעה תמורת 10 שקל ערכה הכוללת צ'יפס או פלחי תפוחי אדמה ושקית תבלינים – הכל בשקית נייר ידידותית לסביבה. פותחים את שקית התבלינים, מפזרים על הצ'יפס או על ה-WEDGES שבשקית הנייר, משקשקים, אופים 15 דקות בתנור ונהנים מחטיפי תפוחי אדמה שחומים וטעימים בטעם שאוהבים: מלח ים ופלפל, פפריקה ספרדית מעושנת או רוטב ברביקיו.

McCain Shake Shake – זוכה מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית מוצרי תפוחי אדמה.

 


קטשופ עם דבש

מותג הרטבים הלמנ'ס השיק את הקטשופ הראשון בעולם, שמומתק בדבש ולא בסוכר. לטענת יוניליוור, בעלת המותג, המתקה בדבש בריאה יותר ומאפשרת להציע לילדים קטשופ בטעם אהוב ומוכר אך עם 30% פחות סוכר מבקטשופ הרגיל.

Hellmann’s Ketchup Sweetened with Honey – זוכה מוצר השנה 2018 בבריטניה בקטגוריית הרטבים.

 



פרסי מוצר השנה – בחירת הצרכנים מוענקים גם בישראל ב-14 השנים האחרונות לשירותים ולמוצרים חדשניים ביותר. להגשה - לחצו כאן
כתבות נוספות