אילן נקש מונה למנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל

נקש, שכיהן בעברו בשורה של תפקידים בכירים בסודהסטרים, סינרון ויוניליוור, יחליף את גדית עמר מלכי ששימשה בתפקיד ב-3 השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 10/04/2018, גיליון 1916

לוריאל ישראל הודיעה כי אילן נקש מונה למנהל חטיבת מוצרי הצריכה של החברה ויחליף את גדית עמר מלכי, שלאחר 3 שנים בחטיבת מוצרי הצריכה, חוזרת ללוריאל צרפת לתפקיד חדש. בנוסף, נקש יהיה חבר בהנהלת החברה וידווח למנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב.

 

מותגי חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל מופצים ברשתות הפארם, רשתות המזון וחנויות פרטיות, וכוללים את המותגים המובילים: לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק, גרנייה ואססי.

 

מנהל חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל, אילן נקש
מנהל חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל, אילן נקש

נקש סיים לימודיו בבית הספר הגבוה לעסקים ESSEC, שבצרפת וכן, סיים לימודים מתקדמים במנהל עסקים, בהתמחות שיווק, באוניברסיטת תל אביב.

 

בין השנים 1997 ועד 2012 עבד נקש בחברת פרוקטר אנד גמבל ועסק בתחום הטיפוח והיופי בישראל ובמדינות הבלקן, וכן בתפקידים שונים בשוויץ וארה"ב. לאחר מכן, מונה לסמנכ"ל שיווק של חברת Sodastream בישראל. ב- 2014, היה סמנכ"ל שיווק בחברת סינרון; וב-2017 מונה למשנה למנכ"ל של מיזם משותף לקבוצת יוניליוור ולסינרון בתחום הרפואי-אסתטי.

 

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "אילן נקש נכנס לתפקיד עם ניסיון רב בניהול ושיווק, הכולל חלק מהקטגוריות בהן פועלת לוריאל ישראל. יחד עם הבנה עמוקה בשוק המקומי והתנהגות צרכנים, יוביל את חטיבת מוצרי הצריכה אל מול האתגרים והשינויים הרבים בשוק הישראלי ויאיץ את צמיחתה. אני סמוך ובטוח כי ימלא את תפקידו בהצלחה רבה יחד עם צוותי המנהלים והעובדים המצויינים של החטיבה".

כתבות נוספות