האם אפליקציית הארנק הדיגיטלי של וולמארט תזכה (הפעם) להצלחה?

היישום המאפשר לצרכנים לסרוק בעצמם את הפריטים שבחרו בזמן השיטוט בחנות ולשלם ללא צורך בקופה, זוכה להשקה מחודשת - לאחר כישלון שנרשם ב-2012

פורסם בתאריך: 31/01/2017, גיליון 1859

לעתים רעיונות מעולים מקדימים את זמנם - ונכשלים. כך בדיוק מסבירה ענקית הקמעונות וולמארט את כשלון אפליקציית הארנק הדיגיטלי שלה, Scan & Go.

Scan & Go. דרך נוספת להילחם בתור בקופות
Scan & Go. דרך נוספת להילחם בתור בקופות
לאחרונה החלה הרשת בהרצת פיילוט מחודש של האפליקציה בחנות אחת של הרשת, הממוקמת במדינת ארקנסו. האפליקציה, המוצעת להורדה בחנות האפליקציות של גוגל, מאפשרת לצרכנים לסרוק את הפריטים שהם מכניסים לסל בעת מסע הקניות בחנות, לשלם עבורם באמצעות המובייל - ולהציג את חשבונית התשלום ביציאה מהחנות. בנוסף מאפשרת האפליקציה לצרכנים לעקוב אחר קניות קודמות במטרה לשמור על תקציב אחראי.
הפיילוט מהווה למעשה את חזרתה של האפליקציה לשוק, לאחר השקה כושלת בשנת 2012 - אז אפשרה הרשת את השימוש באפליקציה בכמה מאות חנויות, אך סגרה את המיזם ב-2014 לאחר שהתברר שהצרכנים התקשו בהבנת האפליקציה ובתפעולה.
האפליקציה המחודשת היא חלק ממלחמה מתמשכת שמנהלת הרשת נגד התורים בסניפים. חידוש הפרויקט נתפס בשוק כהבעת אמון של הרשת בתחום הדיגיטלי.

כתבות נוספות