בזכות שיווק חכם בעלות נמוכה: כך הפך מותג מזוודות קטן להצלחה מסחררת

Away, שהושק לפני כשלוש שנים, מכר עד היום מעל ל-500 אלף מזוודות בזכות פעילות משפיענים ענפה ברשת החברתית

פורסם בתאריך: 30/10/2018, גיליון 1942

מותג המזוודות Away, שהושק לראשונה בשנת 2016, מכר עד היום קרוב ל-500 אלף מזוודות, הגיע לרווחיות וגייס 81 מיליון דולר. אך בניגוד למותגים אחרים בתחום, את מרבית ההצלחה שלו יכול לזקוף המותג לפעילות החכמה שלו באינסטגרם, ובהתאמת המוצרים שלו לבני דור המילניום.

 

מאז השקתו, מרבית הפעילות השיווקית של המותג התרכזה במובילי דעה באינסטגרם, שקיבלו את המזוודות של המותג בתמורה לצילומים שהם העלו לרשת החברתית. בראיון שנתנה לאחרונה ג'ן רוביו, נשיאת החברה ומנהלת המיתוג הראשית, אמרה כי לפני כמה שנים קשה היה להאמין שאנשים יצלמו תמונה של המזוודה שלהם מחוץ לשדה התעופה. לדבריה, המותג הושק בדיוק באותן שנים שצילום מסוג זה כבר לא היה נראה מוזר, והוא צמח בעיקר בעקבות החיבה של בני דור המילניום לתעד את עצמם, בעיקר בזמן חופשה.

 

Away. מי בכלל צריך פרסומות?
Away. מי בכלל צריך פרסומות?

הטרולי של המותג, בעלות של 225 דולר, ממלא את המרווח שהיה קיים בשוק בין מזוודות פשוטות שעלותן פחות ממאה דולר, לאלו היקרות והאיכותיות יותר שעולות יותר מאלף דולר. הבידול של המותג ממותגים אחרים בתחום הוא היכולת שלו לספר סיפורים באמצעות הצרכנים ולהפוך את נושא הטיולים והחופשות לרומנטי יותר.

 

ביוני השלימה החברה את סבב הגיוס השני שלה, והיא מתכננת לפתוח עד סוף 2018 שש חנויות פיזיות נוספות, בנוסף ל-4 שהיא מחזיקה היום. בהמשך מתכנן המותג להתרחב בתחומי הלייף סטייל, ולהשיק קווי מוצר נוספים בתחום ההלבשה, קרמים להגנה ואולי גם תחומי התעופה והמלונאות.

כתבות נוספות