מתקשים עם ההרכבה? לאיקאה יש פתרון מעולה בשבילכם

באמצעות רכישה של אפליקציה המחברת בין צרכנים לאנשים עם "ידיים טובות", יכולים עכשיו לקוחות הרשת לחסוך לעצמם שעות רבות בהרכבת הפריטים

פורסם בתאריך: 27/03/2018, גיליון 1915

כמה אנשים צריך כדי להרכיב פריט ריהוט של איקאה? אם אתם חיים בסן פרנסיסקו או ניו יורק, כנראה שהתשובה לשאלה הזו תהיה מעכשיו אדם אחד. בתחילת החודש הודיעה רשת הרהיטים ומוצרי הבית כי היא מתחילה להפעיל את השירות של חברת TaskRabbit, אותה היא רכשה בשנה בסוף השנה שעברה. בשלב הראשון יוצע השירות החדש רק בסן פרנסיסקו ובעיר ניו יורק.

 

השירות שמציעה TaskRabbit מחבר בין צרכנים שצריכים עבודות תיקון קטנות בבית, לבין כאלו שיודעים לבצע את אותן משימות בקלות. וכל זאת, בעבור תשלום קטן יותר מאשר התשלום שדורשים אנשי המקצוע בתחום.

 

איקאה. אתם בידיים טובות
איקאה. אתם בידיים טובות

למעשה, שיתוף הפעולה בין החברות החל בלונדון כבר בשנת 2016, כאשר צרכנים שהזדקקו למישהו שיעזור להם בהרכבת הרהיטים של איקאה, הופנו לקבלת העזרה בשירות של TaskRabbit. צרכנים הנדרשים לעזרה בהרכבת הרהיטים של איקאה יוכלו מעכשיו לעשות זאת באמצעות TaskRabbit ובמחירים סבירים יחסית, המתחילים ב-36 דולר להרכבת פריט פשוט. מחיר נוח בהרבה מהמחיר שדורשים מתקינים אחרים להרכבת אותו הרהיט.

 

ג'קי דה צ'מפס, מנהלת התפעול הראשית של קבוצת איקאה, אמרה בראיון לרשת הטלוויזיה CNBC כי הצרכנים באזור המפרץ של סן פרנסיסקו קיבלו את השירות החדש בברכה והם מרוצים מאוד. כאשר איקאה רכשה את TaskRabbit בחודש אוקטובר בשנה שעברה, אמר מנכ"ל הרשת, ג'ספר ברודין, כי המטרה היא "לעשות את חיי הצרכנים לקצת יותר קלים".

כתבות נוספות