ללכת על בטוח: כך קונים מתנה מושלמת

שירות טכנולוגי חדש מאפשר למקבלי מתנות לבחור לעצמם את המתנה שהם רוצים

פורסם בתאריך: 21/11/2017, גיליון 1897

אין תחליף לתחושה החמימה שמתעוררת בנו כשאנו מקבלים מתנה מאנשים שאנו אוהבים. אך אם המתנה אינה מתאימה לנו, ההתעסקות בהחזרתה יכולה לעורר תסכולים רבים ולשנות את דעתנו על נותן המתנה.

עכשיו, בפתחה של עונת החגים בעולם, השיקו מספר חברות כלים שמעבירים את הכוח מידיו של נותן המתנה לידיו של המקבל. כך למשל, טכנולוגיה חדשה בשם GiftNow, שכבר הוטמעה אצל מספר קמעונאים מקוונים בארצות הברית, מוצגת בתור כפתור בעמוד התשלום באתרי המסחר המקוון. במקום שהלקוח ישלים את הרכישה, המערכת שולחת לאחר התשלום דואר אלקטרוני למקבל המתנה, והוא מצדו יכול להיכנס לדף המוצר, לבחור גודל וצבע, או לצאת מהדף ולבחור לעצמו מתנה אחרת באותו הסכום.

 

GiftNow. הכוח עובר למקבלי המתנות
GiftNow. הכוח עובר למקבלי המתנות

בין הקמעונאים שכבר הטמיעו את הטכנולוגיה ניתן למצוא את GapMacy’sSaks Fifth AvenueTarget ורבים אחרים. בננה ריפבליק עורכת פיילוט להרחבה השירות, במסגרתו יוצע הקונספט גם בחנויות הפיזיות של הרשת. במקרה הזה, רכישת כרטיס השי תתבצע בחנות עצמה, וההתאמה של המקבל תוכל להיות או בחנות או באינטרנט.

 

למרות שהשירות החדש מוציא חלק לא מבוטל מהכיף בקבלת ונתינת מתנות, פיילוט שנערך במהלך החודשים האחרונים מראה כי הקונספט זוכה לאהדה גדולה במיוחד בקרב הצרכנים.

כתבות נוספות