בכל תקציב: גוגל משדרגת את השיווק מבוסס המיקום

מספר החיפושים המקומיים צומח בקצב מדהים וענקית החיפוש משפרת את הכלים למרפסמים


פורסם בתאריך: 17/12/2019, גיליון 1996

הצרכנים מבצעים היום פי 350 יותר חיפושים מבוססי מיקום, מאשר לפני 10 שנים. כעת, גוגל מעדכנת את אפשרויות הפרסום מבוססות המיקום שהיא מציעה לקמעונאים ולמשווקים. בפוסט שהיא פרסמה לאחרונה כתבה ענקית החיפוש על שתי דרכים מרכזיות המאפשרות ללקוחותיה להביא תנועה לחנויות הפיזיות שלהם: גוגל Local וגוגל Shopping.

 

מודעות הלוקאל של הקמעונאים יכולות עכשיו להופיע בתוצאות החיפוש, ברשת המודעות של גוגל, בגוגל מפות ובאתר הסרטונים יוטיוב. בבלוג נכתב: "אתם מספקים לנו את כתובת החנות, התקציב לקמפיין וסדרת מודעות. על בסיס כך, המנוע מבוסס למידת המכונה של גוגל משלב את הפרסומות הנכונות בזמן הנכון ובמקום הנכון, במטרה למקסם את מספר הלקוחות המודעים לחנות, כמו גם את מספר הלקוחות המגיעים אליה".

 

גוגל לוקאל. כי למי יש כוח לנסוע רחוק
גוגל לוקאל. כי למי יש כוח לנסוע רחוק

לאחר העדכון החדש, החנויות מוצגות כסיכות על גבי המפות של גוגל, על מנת שהצרכנים יוכלו למצוא אותן ולקבל הכוונה בקלות. במודעות המופיעות ברשת המודעות של גוגל, יוכלו המפרסמים להציג מגוון של מוצרים הנמצאים למכירה בחנות, במטרה לספק אפקט של קטלוג קניות. הקמפיינים של גוגל שופינג מאפשרים לקמעונאים לקדם ולמכור מוצרים שנמצאים במלאי בחנות, כמו גם להגדיל את התנועה לחנות המקוונת שלהם.

 

בפוסט של גוגל נכתב, כי בניגוד למודעות הטקסט הרגילות, מודעות השופינג מאפשרות למפרסמים להציג את המוצר בצורה טובה ומוחשית יותר, כולל מחיר ופרטים חשובים נוספים. בנוסף, התמונה שבמודעה גורמת לכך שהצרכנים שיקליקו על מודעת השופינג, יכירו טוב יותר את המוצר עוד לפני ההקלקה, ולכן ההסתברות שהם ימירו לרכישה גבוהה משמעותית.

 

מודעות הלוקאל מופיעות במרבית המקרים בחיפוש רגיל במנועי החיפוש. כאשר הצרכן לוחץ על המודעה הוא מגיע לעמוד מיוחד של החנות שיושב על השרתים של גוגל. שם יכולים הלקוחות לקבל מידע על המלאי הזמין, כמו גם שעות פתיחה ועוד.

כתבות נוספות