קוקה קולה מוחקת את המותג Zero - ומשיקה את Zero Sugar

המשקה החדש, שפיתוחו ערך יותר מחמש שנים, אמור לספק את הטעם הקרוב ביותר לזה של הקולה הקלאסית - רק ללא סוכר

פורסם בתאריך: 11/07/2017, גיליון 1879

חברת המשקאות הקלים קוקה קולה השיקה לאחרונה באוסטרליה את המשקה קוקה קולה Zero Suger. המשקה החדש, שעל פיתוחו עבדה החברה בחמש השנים האחרונות, מחקה את טעמו של המשקה הקלאסי של החברה - רק ללא סוכר.

החדש של קוקה קולה. כי סוכר זה הרבה פחות
החדש של קוקה קולה. כי סוכר זה הרבה פחות
השקת המשקה מלווה בקמפיין הגדול ביותר של היצרנית מאז שנת 2006, אשר יכלול את קמפיין הטעימות הנרחב ביותר שנערך במדינה מאז ומעולם. שתי מיליון פחיות יחולקו לצרכנים האוסטרליים בתקופה של חודשיים בלבד.
במסגרת הקמפיין יוכלו הצרכנים האוסטרליים להוריד קופונים דיגיטליים באמצעות אפליקציית שאזם בזמן שידור הפרסומת בטלוויזיה. במקביל הוא יכלול גם אלמנטים אינטראקטיביים, כמו למשל שלטי חוצות מיוחדים, שכאשר צרכנים יעברו לידם ויגידו "Say YES", הם ישחררו עבורם פחית לטעימה.
על הקמפיין הרב ערוצי אחראית סוכנות הפרסום Ogilvy Sydney, והמסר המוביל אותו הוא "אמרו כן למשקה שאתם אוהבים - נסו את קוקה קולה ללא סוכר". 

כתבות נוספות