מונדלז פותחת מעבדת חדשנות בתחום המזון

משווקת המזון והמשקאות הבינלאומית מציגה גישה מקורית לנושא החדשנות ופיתוח מוצרים מזון חדשים

פורסם בתאריך: 30/01/2019, גיליון 1955

משווקת מוצרי המזון הבינלאומית Mondelēz International הודיעה לאחרונה על פתיחת מעבדת חדשנות תחת השם SnackFutures במטרה להביא פיתוחים חדשים בתחום המזון הן מתוך החברה ואין מחוץ לחברה. בעוד שחברות אחרות בתחום מוצרי הצריכה מתמודדות עם נושא החדשנות בצורה של חממות ומאיצים ברמת חברות ומוצרים ספצפיים, ההסתכלות של מונדלז על הנושא היא רחבה יותר.

 

"המבנה של מעבדת החדשנות שלנו הוא אכן ייחודי וזה נעשה בכוונה תחילה" אמרה בירג'יט וולף, מנהלת SnackFutures Innovation בראיון שנתנה לאחרונה למגזין תעשיית מוצרי הצריכה CPGmatters. לדבריה, הרעיון הוא ליצר מקורות חדשנות וצמיחה בקטגוריה בדרכים מקוריות. וולף הוסיפה כי הדרך הנכונה לשרת את הצרכנים בשנים הבאות תהיה באמצעות חיבור של מומחים מתוך החברות ויזמים פורצי דרך מחוצה להן.

 

לדבריה, חברת המזון השקיעה מחשבה רבה בדרך בה היא הקימה את מעבדת החדשנות שלה, תוך הסתמכות על שיתופי פעולה רוחביים בענף ושיתופי פעולה עם יזמים המונעים מסקרנות ורצון להביא בשורה בתחום החדשנות במזון.

 

SnackFutures. חדשנות חוצת גבולות
SnackFutures. חדשנות חוצת גבולות

לדברי וולף, SnackFutures מסתמכת על גישות חדשנות קיימות ומחזקת אותן באמצעות הפניית משאבים גדולים המאפשרים בדיקה של מוצרים חדשים במהירות יחסית גדולה. השילוב בין המדענים השונים תחת קורת גג אחת מאפשר לחברה להגיע לתוצאות מרשימות תוך זמן קצר יחסית.

 

צוות מעבדת החדשנות מדווח לטים קופר, מנהל הצמיחה הראשי בחברת המזון. הדבר מצביע על כך כי מונדלז מביעה אמון אמיתי במיזם החדש והיא מתכוונת להביא את המוצרים המפותחים במסגרתו למדפים במהירות גדולה, בהתאם למידת ההצלחה שלהם.

 

בין התחומים שבהם מתמחה המעבדה ניתן למצוא את היכולות לרכישת חטיפים מותאמים אישית בערוצי הדיגיטל כמו גם את פיתוחם של חטיפי בריאות חדשים המותאמים לאוכלוסיות שונות. בחברה מעריכים כי התוצרים של מעבדת החדשנות יביאו למכירות של מעל ל-100 מיליון דולר עד שנת 2022.


כתבות נוספות