כוכב רשת בן 6, שגרף לכיסו מיליונים, יוביל את קו הצעצועים של וולמארט

רשת השיווק מנסה לנכס לעצמה את כוחם של משפיעני הרשת במטרה להביא קונים לחנות המקוונת ולסניפים שלה

פורסם בתאריך: 07/08/2018, גיליון 1933

אחד היתרונות הגדולים בשיווק מבוסס משפיענים הוא להגיע לקהלים שמתעלמים בדרך כלל מערוצי הפרסום המסורתיים. כעת, רשת וולמארט מתחילה לעשות שימוש בכוכב יוטיוב בן 6 על מנת לקדם את קו הצעצועים לילדים שלה.

 

ערוץ היוטיוב של ריאן, Ryan ToysReview, רשם עד היום למעלה ממיליארד צפיות. החל מהחודש, וולמארט תתחיל לשווק קו צעצועים שהופק בשיתוף הכוכב הצעיר, ונושא את השם "העולם של ריאן".

 

צפו כאן בריאן מספר על הקו החדש:

 

אם הקו החדש ירשום הצלחה, וולמארט מתעתדת להשיק בעתיד מוצרים נוספים בשיתוף כוכבי יוטיוב צעירים. נכון להיום, ניתן למצוא ביוטיוב מספר כוכבי רשת צעירים, המגיעים יחד ל-77 מיליון ילדים בארצות הברית. ריאן הוא כוכב היוטיוב הצעיר המצליח ביותר, ולפי מומחים בתחום הוא גרף בשנה שעברה 11 מיליון דולר בעסקאות שונות.

 

העולם של ריאן. מוצרים מבוססי משפיענים
העולם של ריאן. מוצרים מבוססי משפיענים

השימוש של וולמארט במשפיעני רשת אינו מסתכם בקו המוצרים החדש. נכון להיום וולמארט משלבת בדפי המוצר באתר המכירות המקוון שלה צילומים של משפיעני רשת שעושים שימוש במוצרים שהיא מוכרת.

 

גם קמעונאים אחרים מנסים לעשות שימוש בשיווק מבוסס משפיענים. מייסיס, לדוגמה, השיקה לפני מספר חודשים תוכנית המעודדת את העובדים שלה להפיק בעזרתה סרטונים המראים אותם משתמשים במוצרים הנמכרים ברשת, ולאחר מכן להפיץ את הסרטון ברשת החברתית שלהם. 

כתבות נוספות