בסט ביי משיקה מינוי חודשי לעזרה טכנית לכלל הלקוחות

במסגרת השירות יקבלו הלקוחות תמיכה בכל מוצרי האלקטרוניקה שהם מחזיקים ברשותם

פורסם בתאריך: 29/05/2018, גיליון 1923

קמעונאית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בסט ביי השיקה החודש שירות מינויים חדש בשםTotal Tech Support המופעל על ידי Geek Squad ומטרתו לתת מענה לכל הצרכים הטכניים של הצרכנים. עבור תשלום שנתי של 200 דולר יוכלו המינויים לשירות לקבל תמיכה טכנית מצוות של מומחים - באמצעות הטלפון, אפליקציה או באמצעות נציגים שישבו בחנויות הרשת.

 

צרכנים שיצטרפו לשירות החדש יזכו לעזרה בהתקנה של מכשירים חדשים שירכשו ברשת, מגוון של תיקונים, והנחות על מגוון מוצרים. שירות התמיכה יינתן עבור מוצרים, גם הם נרכשו באחד מסניפי בסט ביי, או אצל כל קמעונאי אחר. בחודשים האחרונים ערכה הרשת פיילוט לשירות החדש, במסגרתו ניתנה עזרה טכנית לכרבע מיליון צרכנים. עכשיו, תחל בסט ביי להציע את המינוי בפריסה ארצית.

 

בסט ביי. שירותים במקום מוצרים
בסט ביי. שירותים במקום מוצרים

השירות החדש כבר זוכה לביקורות חיוביות בקרב הצרכנים, עם ממוצע של 4.7 כוכבים מתוך חמש. 94% מהצרכנים שמשתמשים בשירות אמרו שהם ימליצו עליו לחברים. "אנחנו תלויים בטכנולוגיה יותר מתמיד ובאופן תדיר מחפשים אחר מקור אמין להתייעץ איתו או לקבל ממנו עזרה. הקמנו את השירות החדש בדיוק בשביל כך", אמר טריש ווקר, נשיא בסט ביי בהודעה לעיתונות שפורסמה עם השקת השירות החדש.

 

לדבריו, עד היום התאפשר לצרכנים לקבל שירות רק עבור המוצר אותו הם רכשו, ועכשיו הם יוכלו לקבל שירות עבור כל מוצרי האלקטרוניקה שהם מחזיקים. השירות החדש הוא חלק מהאסטרטגיה הגדולה של בסט ביי, במסגרתה היא מתכננת להגדיל משמעותית את ההכנסות שלה משירותים.

כתבות נוספות