דייסון מאמינה שהתנסות היא הדרך למכור שואבי אבק

חברת שואבי האבק, הורידה הילוך באינטרנט והחלה להקים בשנה שעברה חדרי תצוגה מושקעים. והתוצאות - מרשימות

פורסם בתאריך: 01/05/2018, גיליון 1919

בעוד שרוב המותגים בעולם מעבירים את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם המקוון, יצרנית שואבי האבק ומייבשי השיער, דייסון, השיקה לפני מספר חודשים חנות ענק בניו יורק, על מנת לאפשר לצרכנים לנסות את שואבי היוקרה שלה בתנאים אמיתיים.

 

החנות, בגודל של 300 מ"ר, הממוקמת בלב השדרה החמישית של מנהטן, מציעה חוויית התנסות ייחודית בכל מוצרי החברה. לקוחות שרוצים להגיע לחנות ולהתנסות במוצרים, יכולים לקבוע פגישה מראש, ולנסות את השואבים ומייבשי השיער של החברה בתנאי שטח אמיתיים. כך למשל, יכולים הלקוחות לזרוק דגני בוקר על השטיחים בחנות, ולאחר מכן לנקות אותם בעזרת השואבים השונים.


חנות הדגל של דייסון. כי האונליין הוא לא חזות הכול
חנות הדגל של דייסון. כי האונליין הוא לא חזות הכול

חנות הדגל מצטרפת למתחמי ההתנסות של החברה שהושקו בשנה שעברה ב-90 סניפים של רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בסט ביי בארצות הברית. בחדרי התצוגה של דייסון לא תמצאו מוכרנים, אלא מומחים שיעזרו לכם לבחור את השואב הנכון. חוויה דומה לזו שמספקת אפל בחנויות הרשת שלה. עד לשנה שעברה, נמכרו רוב השואבים של החברה בערוצים המקוונים. אבל, לאחר פתיחת המתחמים וחנויות הדגל, עלו מכירות החברה בצורה משמעותית.
כתבות נוספות