דייסון מאמינה שהתנסות היא הדרך למכור שואבי אבק
פורסם בתאריך: 01/05/2018, גיליון 1919
בעוד שרוב המותגים בעולם מעבירים את מירב מאמצי
השיווק שלהם לעולם המקוון, יצרנית שואבי האבק ומייבשי השיער, דייסון, השיקה
לפני מספר חודשים חנות ענק בניו יורק, על מנת לאפשר לצרכנים לנסות את שואבי היוקרה
שלה בתנאים אמיתיים.
החנות, בגודל של 300 מ"ר, הממוקמת בלב השדרה
החמישית של מנהטן, מציעה חוויית התנסות ייחודית בכל מוצרי החברה. לקוחות שרוצים
להגיע לחנות ולהתנסות במוצרים, יכולים לקבוע פגישה מראש, ולנסות את השואבים ומייבשי
השיער של החברה בתנאי שטח אמיתיים. כך למשל, יכולים הלקוחות לזרוק דגני בוקר על
השטיחים בחנות, ולאחר מכן לנקות אותם בעזרת השואבים השונים.