האם הקרקס המצליח בעולם יציל את הקניונים?

סירק דה סוליי רוצה לפתוח בקרוב מרכזי חוויה משתפת קהל בקניונים מסביב לעולם שנלחמים בירידה במספר המבקרים

פורסם בתאריך: 03/07/2018, גיליון 1928

הקרקס המצליח בעולם, סירק דה סוליי, הודיע לאחרונה כי הוא מתעתד לפתוח מרכזי פעילות וחוויה בקניונים מסביב לעולם. במסגרת המרכזים יוכלו הצרכנים לקחת חלק בפעילות הקרקס ולחוות בעצמם מגוון של פעלולים. "הצופים שלנו תמיד מביעים את הרצון שלהם להיות מאחורי הקלעים ולקחת חלק בפעילות שלנו", אמרה מארי לאמר, מפיקת החוויה החדשה שזכתה לשם CREACTIVE.

 

היוזמה החדשה מגיעה לאחר שתוכנית CREACTIVE רשמה הצלחה יוצאת מגדר הרגיל כאשר שולבה בקלאב מד ברפובליקה הדומיניקנית. המרכז הראשון יפתח בחודש ספטמבר הקרוב בקניון בעיר מונטריאול, ונכון לעכשיו בעלי הקרקס במגעים עם מספר קניונים נוספים בקנדה, כמו גם במקומות אחרים בעולם.

 

סירק דה סוליי. יחזיר את הקונים?
סירק דה סוליי. יחזיר את הקונים?

קלוד סירויס, נשיא הקניון, אמר כי החוויה שמציע הקרקס היא עתיד הקמעונאות ובדיוק מה שהקניון מחפש: שיתופי פעולה עם ספקי תכנים היכולים לספק חוויה ייחודית ובלתי נשכחת למבקרים בקניון.


היוזמה הזו מגיעה בזמנים בהם יותר ויותר צרכנים נוטשים את הקניונים לטובת רכישות ברשת האינטרנט. בנוסף, גם בתי הכלבו הגדולים מאבדים את אט את היכולת שלהם להביא את הצרכנים לקניונים. כתוצאה מכך, בעלי הקניונים מחפשים אחר אטרקציות תוכן שיחזירו את הקונים.

כתבות נוספות