קוקה קולה מחפשת את הממתיק הטבעי הבא

יצרנית המשקאות הקלים מאבדת נתחי שוק לטובת המים המוגזים ונלחצת לפינה על ידי המחוקקים בארצות הברית

פורסם בתאריך: 29/08/2017, גיליון 1886

יצרנית המשקאות הקלים קוקה קולה השיקה לאחרונה שתי תחרויות שנועדו לעזור לה למצוא את הממתיק הטבעי הבא. 

קוקה קולה. הממתיק הטבעי הבא
קוקה קולה. הממתיק הטבעי הבא
התחרות הראשונה מיועדת לחוקרים ומדענים, המתבקשים על ידי החברה למצוא ממתיק טבעי, בטוח ודל קלוריות שישולב במוצרי החברה בשנים הבאות. הפרס המוצע לזוכים יעמוד על מיליון דולר.
התחרות השנייה פונה לקהל הרחב, ובמסגרתה מבקשת החברה מהצרכנים לספר על הדרכים המועדפות עליהם להמתקת מוצרי מזון ומשקה שונים. חמשת הזוכים בתחרות יחלקו ביניהם פרסים על סך 100,000 דולר.
"אנחנו מחפשים תמיד מוצרים טובים יותר עבור הלקוחות שלנו, ומודעים לכוח של חוכמת ההמונים", אמר רוברט לונג, סגן נשיא בכיר בקוקה קולה וקצין החדשנות בחברה. 
ריבוי המאמצים של קוקה קולה בחיפוש אחר ממתיקים טבעיים ומופחתי קלוריות לא נובע רק מהרצון של הצרכנים למשקאות בריאים יותר. מדינות שונות בארצות הברית החלו לאחרונה להטיל מס על רכישת משקאות מוגזים, דבר שכבר מאלץ צרכנים רבים לחפש אלטרנטיבות זולות יותר. במקביל, קטגוריית המים המבוקבקים והמים המוגזים בבקבוקים ופחיות זוכה לעדנה מחודשת, עם צמיחה חסרת תקדים של 42% בחמש השנים האחרונות.

כתבות נוספות