דנונה משיקה קופונים בפרסומות טלוויזיה

יצרנית היוגורטים מנסה להצליח במקום בו נכשלו רבים אחרים - בשילוב בין פרסום מסורתי ובין עולמות הדיגיטל

פורסם בתאריך: 14/02/2017, גיליון 1861

עולם הפרסום מנסה כבר למעלה מעשר שנים לערוך שילוב חכם בין ערוצי הפרסום המסורתיים לאלו של המדיה הדיגיטלית, אך עד כה בהצלחה מועטה יחסית. כעת משיקה יצרנית היוגורטים דנונה בארצות הברית ניסיון נוסף - בדמות פרסומת טלוויזיה מניעה לפעולה, המציעה קופונים בהורדה למכשיר המובייל.

דנונה. משלבת בין העולמות
דנונה. משלבת בין העולמות
הורדת הקופונים מתאפשרת באמצעות אייקון קטן המופיע בצידו השמאלי התחתון של המסך, המציג מספר טלפון אליו יכולים הצרכנים לשלוח הודעת טקסט עם המילה "דנונה". בתגובה יקבלו הצרכנים הודעת טקסט הכוללת קישור להורדת הקופון, המאפשר קבלת יוגורט נוסף בחינם בכל רכישה של גביע.
הפרסומת מופיעה נכון לעכשיו במספר ערוצי טלוויזיה, וביניהם TLC והולמרק. היא צפויה להישאר באוויר עד לסוף חודש מרץ.
לפרטים נוספים לחצו כאן: www.dannon.com.
כתבות נוספות