רוצים להצליח במכירות? זה מה שהצרכנים שלכם רוצים שתעשו

12.6 מיליון אנשים מסביב לעולם מתים כתוצאה מזיהום מים ואוויר, והצרכנים מסביב לעולם מגלים מעורבות הולכת וגדלה במחויבות של החברות

פורסם בתאריך: 16/01/2019, גיליון 1953

דוח של חברת המחקר נילסן מצביע על כך שצרכנים מסביב לעולם החלו להעדיף חברות שדואגות לאיכות הסביבה ולשמירת הכדור בו אנו חיים. מהדוח עולה, כי לא משנה באיזו מדינה אתם נמצאים, סביר להניח שהצרכנים בשוק בו אתם פועלים מגלים עניין הולך וגובר בשמירה על איכות הסביבה ונותנים עדיפות לחברות שמשקיעות משאבים בקיימות.

 

אך מהן הסיבות לדאגה ההולכת וגוברת של הצרכנים לאיכות הסביבה? מתברר, כי מדובר בעניין של חיים ומוות. נושאים בריאותיים כמו אסטמה וטיפוס מקושרים ישירות לאיכות המים וזיהום האוויר. מנתונים של ארגון הבריאות העולמי עולה, כי 12.6 מיליון אנשים מסביב לעולם מתים כתוצאה מזיהום מים ואוויר ומנושאים נוספים הקשורים ישרות לאיכות הסביבה.

 

איכות הסביבה. מעורבות צרכנים הולכת וגדלה
איכות הסביבה. מעורבות צרכנים הולכת וגדלה

מסקר גלובלי של נילסן עולה, כי אומנם הצרכנים מכניסים להחלטות הקנייה שלהם שיקולים רבים כמו נוחות ומחיר, אבל גם לנושא הקיימות והשמירה על איכות הסביבה של החברות יש השפעה הולכת וגדלה על ההחלטות של הצרכנים. 81% מהנשאלים בסקר אמרו כיחשוב להם ביותר שהחברות המסחריות ישקיעו בשמירה על איכות הסביבה. המילאניאלס, בני דור ה-Z ובני דור ה-X נמצאים בסבירות גבוהה יותר לתעדף מוצרים של חברות המשקיעות בשמירה על איכות הסביבה, אבל גם בני דור הבייבי בומרס מייחסים לנושא חשיבות גדולה.

 

הצרכנים בארצות המתפתחות, שהם אלו שסובלים לרוב יותר מבעיות הקשורות לאיכות הסביבה, נותנים לנושא חשיבות גדולה יותר בבואם לקבל החלטות קנייה. העמדה הזו של הצרכנים במדינות המתפתחות מהווה הזדמנות גדולה לחברות המסחריות, כתבו מחברי הסקר. לטענתם, הצרכנים משתמשים בכוח שלהם על מנת להשפיע על החברות המסחריות ולשכנע אותן להשקיע יותר בשמירה על איכות הסביבה.

 

כתבות נוספות