האם פייסבוק בדרך להפוך לערוץ הקניות החדש?

הרשת החברתית רכשה לאחרונה חברה המתמחה במכירות באמצעות שידורים חיים: "כמו ערוץ קניות"


פורסם בתאריך: 14/01/2020, גיליון 1998

הרשת החברתית פייסבוק רכשה לאחרונה פלטפורמת וידאו המאפשרת למוכרים להציג את מרכולתם בשידור חי, ולקונים לבצע רכישות.

 

Packagd, חברת ההזנק שנרכשה על ידי פייסבוק, מאפשרת למוכרים להציע את מרכולתם באמצעות סרטוני יוטיוב ושידורים חיים באתר, בפורמט שמזכיר את ערוץ הקניות הטלוויזיוני. "תחשבו על ערוץ הקניות QVC בצורה חדשה", אמר אחד ממייסדי החברה עם הקמתה לפני מספר שנים.

 

פייסבוק אמנם לא פרסמה את דבר הרכישה, אך עובדי חברת ההזנק הפכו לעובדי פייסבוק בספטמבר 2019. נכון להיום, עובדים אותם מתכנתים על פלטפורמה שתאפשר שידורי וידאו חיים בזירת המסחר של פייסבוק. הרשת החברתית כבר ערכה בעבר ניסוי בכלי דומה, אך הוא לא הביא לתוצאות המיוחלות. דובר מטעם פייסבוק מסר כי המיזם אכן נמצא בהתהוות. לדבריו, החברה רוצה להעשיר את חוויית הקנייה בזירת המסחר שלה.


Packagd. מי התגעגע לערוץ הקניות?
Packagd. מי התגעגע לערוץ הקניות?

קניות מקוונות באמצעות שידורים חיים זוכות להצלחה בשנים האחרונות. כך למשל, קים קרדשיאן השיקה בושם חדש באמצעות שידור חי ברשתות החברתיות. גם אמזון שילבה לאחרונה טכנולוגיה שמאפשרת למוכרים בפלטפורמה לקדם מכירות באמצעות שידורים חיים.

 

פייסבוק מנסה כבר מספר שנים לקחת נתח גדול יותר מפעילות המכירות המקוונות ברשת. זירת המסחר של פייסבוק, שהוקמה לפני כשלוש שנים, מביאה כיום קרוב למיליארד משתמשים מדי חודש.

כתבות נוספות