מתקנים לך את הבית: אייס מתחזקת בתחום השירותים

רשת ה"עשה זאת בעצמך" האמריקנית רכשה חברה המפעילה אנשי מקצוע במגוון רחב של תחומים


פורסם בתאריך: 18/09/2019, גיליון 1986

רשת ה"עשה זאת בעצמך" האמריקאית, אייס, השלימה לאחרונה את רכישת חברת Handyman Matters Franchise, המספקת שירותי תיקונים בבית על בסיס שיטת הזכיינות. החברה, שבסיסה בעיר דנוור, מפעילה מעל ל-250 אנשי ונשות מקצוע באמצעות 57 זכיינים הפרושים על פני 23 מדינות בארצות הברית. אנשי המקצוע של החברה מספקים פתרונות במגוון רחב של נושאים, החל משרברבות ונגרות ועד לחשמל וריצוף.

 

"השקת שירות בעלי המקצוע של אייס מאפשרת לנו לעמוד בהבטחה שלנו לצרכנים, כמו גם לחדור טוב יותר לשוק העשה זאת בעצמך", אמר ג'ון וינהויזן, נשיא ומנכ"ל הרשת.

 

Handyman Matters. פתרון לצרכנים מזדקנים
Handyman Matters. פתרון לצרכנים מזדקנים


חברת Handyman Matters תשנה את שמה ל- Ace Handyman Servicesותפעל כחברה-בת של אייס. השלמת מהלך המיתוג מחדש צפויה לקרות עד סוף השנה הבאה. אנדי בל, מנכ"ל ומייסד Handyman Matters, צפוי להמשיך ולכהן כמנכ"ל גם לאחר השלמת הרכישה.

 

איקאה ביצעה מהלך דומה ב-2017, כשרכשה את TaskRabbit – פלטפורמה המחברת בין בעלי מקצוע לצרכנים הזקוקים להם. זאת, במטרה לספק לצרכנים שנזקקים לשירותי הרכבה גישה נוחה ומהירה לבעלי מקצוע.

 

הרשתות המתחרות באייס, הום דיפו ו-Lowe's, מציעות גם הן שירות של אנשי מקצוע באמצעות קבלנים עצמאיים. בדוח השנתי שלה לשנת 2018 ציינה הום דיפו את הדרישה ההולכת וגוברת בקרב הצרכנים לשירותי התקנה. את הגידול בדרישה ייחסה הרשת לדמוגרפיה של דור הבייבי בומרס, שבעבר היו נוהגים להרכיב את הרהיטים בעצמם, אך כיום, עם התבגרותם, הם נדרשים לעיתים קרובות לעזרה.

כתבות נוספות